Оборудование

ОРРО AED Україна відтепер генеральний спонсор шоу «Маска»

Компанія ОРРО AED Україна занурилась у самісінький вир подій масштабного музичного шоу «Маска», яке із 16 січня вперше транслюється на телеканалі «Україна». ОРРО виступив генеральним спонсором проекту та інтегрував у шоу свої смартфони, демонструючи їхні численні можливості.

«Маска» — це адаптація всесвітньо відомого формату The Masked Singer. Ексклюзивні права на шоу телеканал «Україна» придбав у компанії Fremantle. Учасниками телепроєкту стали знаменитості. Але їх важко впізнати через незвичайні костюми, які створюють одразу два дизайнери. У ролі замаскованих виступають не лише актори, вокалісти й артисти інших жанрів, але й спортсмени та навіть політики. Взяти участь у «Масці» хотіли близько 100 відомих українців — на одне місце претендували 5 осіб! Утім організатори шоу обрали 16 фіналістів. Тепер судді візьмуть на себе роль детективів і за поодинокими підказками намагатимуться вгадати, хто ховається за маскою Дракона, Пави, Сонця, Буйвола й інших персонажів.

Шоу стартувало 16 січня та транслюватиметься щосуботи. Протягом 12 епізодів українці розпізнаватимуть замаскованих зірок, а потім визначать переможця шляхом голосування. Ведучим телепроєкту став Володимир Остапчук, а зірковими експертами-детективами — DZIDZIO, Оля Полякова, NK й Андрій Данилко.

Найсекретніше музичне шоу має успіх у 29 країнах, як от США, Німеччина, Франція, Італія, Китай, Австралія тощо. Відтепер розкривати інтригу та дивуватися перевтіленню зірок можуть й українці. До створення мегашоу канал «Україна» залучив найкращих режисерів-постановників, музичних продюсерів і хореографів. Дійство такого масштабу відбуватиметься в Україні вперше.

Звісно, для молодої компанії ОРРО AED Україна цей проєкт — чудова нагода заявити про себе. До того ж яскравість, інноваційність, масштабність і грандіозність «Маски» повністю відповідають філософії бренду, що прагне надавати користувачам нові можливості.

Шляхом взаємодії з учасниками, секретними масками, декораціями та надзвичайними костюмами компанія продемонструє можливості та функції власних смартфонів, зокрема фото- й відеокамери. Для реалізації цієї мети вибрали ОРРО Reno4 серію, нещодавно презентовану в нашій країні.

Наприкінці 1-го сезону «Маски» ОРРО AED Україна представлять новий продукт і, відповідно до концепції секретного шоу, поки приховують інформацію про нього. Так само, як і імена замаскованих знаменитостей, назву нового гаджета ОРРО глядачі дізнаються наостанок.

 

Новое на сайте

Search