Новини

lifecell дарує 1500 хвилин медикам, а Київстар скасовує абонплату на рішення для віддаленого офісу

За умовами спеціальної пропозиції бізнес-клієнти Київстар можуть підключити в тестовому режимі без внесення абонплати найбільш затребувані сервіси, що дозволяють  вести ділову активність на належному рівні. Вони допоможуть створити віддалені робочі місця для співробітників, забезпечити їх засобами для спільної роботи, документообігу і спілкування, налаштувати процес комунікацій з клієнтами та надати можливість керування пристроями на відстані. 

В акційному переліку: 

  • CервісиMicrosoft Office 365 та StarTeamsРобота з корпоративною поштою бізнес-рівня, збільшений обсяг поштових скриньок, індивідуальні хмарні сховища для кожного користувача обсягом від 1 Тб, платформа для корпоративного порталу (новини, бібліотека проектів, зберігання файлів та ін.), спільна робота над документами чи проєктами, спілкування у голосових та відеочатах та дзвінки з фіксованих номерів на будь-якому пристрої тощо. Підтримка експертами Київстар.

Умови акції:  підключення для  користування сервісами до 25 ліцензій Office 365, абонплата не нараховується протягом 30 днів з дати підключення в період дії акційної пропозиції.

  • Віртуальна мобільна АТССервіс розгортається на обладнанні мобільного оператора і не потребує витрат на купівлю чи оренду додаткового. Дозволяє за лічені хвилини інтегрувати мобільні та фіксовані телефонні номери у CRM-системи, перенести функціонал контакт-центру, який працював на фіксованих телефонних лініях, на мобільні номери телефонів, забезпечивши роботу віддаленого контакт-центру чи відділу продажів. Управління мережею відбувається через веб-портал. Додаткові зручні функції у рамках пропозиції: статистика викликів, сервіс SmartСonference для дистанційних нарад за участі до 128 осіб. Підтримка експертами Київстар.

Умови акції:  користування сервісом без абонплати протягом 60 днів з дати підключення в період дії акційної пропозиції. 

  • Docs- система електронного документообігу (внутрішнього та зовнішнього), що дозволяє працювати с документами дистанційно; спільно редагувати, коментувати, узгоджувати та підписувати їх онлайн, зберігати все у хмарному сховищі в електронних реєстрах, мати доступ до документів 24/7.  Підтримка експертами Київстар та партнера Star.Docs (Deals).  

Умови акції:    Підписання необмеженої кількості електронних документів  без нарахування абонплати чи інших платежів у період дії акційної пропозиції.

  • Центр керування ІоТ.  Платформа для керування M2M-картами та їх трафіком. Автоматизує роботу М2М-карт за створеними користувачами сценаріями роботи, дозволяє в режимі реального часу перевіряти параметри передачі даних, стан SIM-карти, блокувати її, переглядати вхідні/вихідні повідомлення тощо. Використання платформи знижує ризики перевищення трафіку, нецільового використання М2М SIM-карт, невірно підібраних тарифних планів, а також допомагає вчасно дізнаватись про зміни в роботі пристроїв. Система доступна через WEB-інтерфейс чи за допомогою API. Підтримка експертами Київстар.

Умови акції:   Підключення та використання платформи без абонплати протягом двох повних місяців з дати активації.
Спеціальна пропозиція діє з 23 березня до 3 квітня 2020 року для всіх нових корпоративних клієнтів Київстар, а також тих наявних клієнтів, які раніше не замовляли сервіси з акційного переліку.

22 березня lifecell почав безкоштовно нараховувати 20 ГБ інтернету та 1500 хвилин для дзвінків на міські та мобільні номери по Україні медичним працівникам, що мають номери lifecell.
Розуміючи суспільну важливість роботи українських медиків в умовах пандемії коронавірусу оператор lifecell нараховує додатковий пакет хвилин і гігабайтів медичним працівникам-абонентам lifecell. При цьому поточний тариф абонента не змінюється. Пакет діятиме до 30.04.2020.

Наразі хвилини та гігабайти нараховані вже майже 6000 медичних працівників по всій Україні. Всі вони отримали SMS наступного змісту: «Шановний медичний працівнику, вам нараховано 1500 хв для дзвінків на всі номери по Україні (міські, мобільні, lifecell) і 20 ГБ до 30.04.2020. З почуттям глибокої вдячності за вашу важливу роботу, lifecell, HСЗУ, Helsi».

Ті медики, які є абонентами lifecell і надають первинну медичну допомогу, та поки що не отримали свої гігабайти та хвилини, мають:
• набрати *440*3# та очікувати підтвердження реєстрації запиту;
• або заповнити форму на https://medic.lifecell.ua/
Хвилини та гігабайти будуть нараховані за кілька днів після перевірки зареєстрованого номера телефону НСЗУ (Національна служба здоров'я України) в електронній системі охорони здоров'я.

Також при реєстрації необхідно переконатися, що саме цей номер lifecell зазначено в електронній системі охорони здоров’я. Після перевірки інформації прийде відповідна SMS.

Проект допомоги медикам було реалізовано за підтримки інформаційної системі Helsi та НСЗУ (Національна служба здоров'я України).

 

Search