Новини

Виступ Андрія Хливнюка «Спи собі сама» та екскурсія будинком Тіни Кароль: YouTube-канал 1+1 похвалився 2 млн користувачів

У вересні 2020 р. YouTube-канал 1+1 перетнув позначку 2 млн підписників. Це третій YouTube-канал холдингу 1+1 media, який має таку кількість підписників: фаворитами серед YouTube-аудиторії є також офіційний канал пісенного талант-шоу «Голос країни» та інформаційної програми ТСН.

«2 млн підписників – це той результат, коли якісний контент, помножений на професіоналізм команди 1+1 Digital, що займається розвитком YouTube-каналу 1+1, призводить до постійно зростаючого інтересу аудиторії. І, вважаємо, ще один чудовий подарунок телеканалу 1+1 до 25-річчя», − говорить Анна Ткаченко, директорка 1+1 Digital та Інновації. 

YouTube-канал 1+1 містить випуски усіх програм, фільмів та серіалів, які транслюються на телеканалі 1+1. Профіль телеканалу 1+1 на відеоплатформі з’явився у 2009 році і за 10 років сумарно контент каналу зібрав понад 1,2 млрд переглядів. За кількістю підписників він входить до п’ятірки найпопулярніших на відеохостингу профілів великих загальнонаціональних каналів. Наразі канал має близько 9,5 тис відео.

«1+1» − загальнонаціональний україномовний телеканал, один із лідерів вітчизняного телевиробництва та найулюбленіший телеканал мільйонів українських глядачiв. За даними нещодавнього всеукраїнського національного репрезентативного опитування Info Sapiens, серед українських телеканалів жителі країни найчастіше дивляться канал «1+1» і йому продовжують довіряти найбільше.

Першим завантаженим роликом на YouTube-каналі 1+1 став репортаж «ТСН Варта» про те, до яких засобів вдаються українці, щоб сховати номери своїх авто від ДАЇ. За 10 років він набрав більше 220 тис. переглядів.

До найпопулярніших відео на каналі за кількістю переглядів входять: 

виступ Андрія Хливнюка «Спи собі сама» на концерті «Скрябін. Концерт пам’яті» (8,6 млн);
серіал «Відьма», 1 серія (7,6 млн);
виступ гурту «Скрябін» з піснею «Мам» на концерті «Скрябін. Концерт пам’яті» (6,9 млн);
екскурсія будинком Тіни Кароль від програми «Світське життя» (5,1 млн).

А найрейтинговішим відео, що зібрало більше 10 млн переглядів, по сьогодні залишається виступ гурту «Время и стекло» на музичній премії YUNA 2019. 

Ряд YouTube-каналів групи 1+1 media отримали золоті та срібні кнопки – унікальні відзнаки відеохостингу. Зокрема:

- золоту і срібну кнопки мають канали шоу «Голос країни», телеканалу 1+1, ТСН і серіалу «Школа».

- срібні кнопки мають YouTube-канали програм «Світське життя», «Сніданок з 1+1» та шоу «Танці з зірками». Також такі відзнаки є в YouTube-каналів телеканалу ТЕТ і тревел-шоу «Світ навиворіт», і незабаром їхня колекція поповниться і золотими кнопками.

Популярним є також акаунт 1+1 в Instagram, який налічує близько 1,7 млн фоловерів і обіймає лідерські позиції серед найбільших українських каналів, а Facebook-сторінка телеканалу налічує близько 900 тис. підписників.

Search