Новости

Google з NASA відзначають 20 років присутності людини на МКС

Вчора, 29 жовтня, Google презентував новий проект в Google Arts & Culture, присвячений 20-річчю присутності людини на Міжнародній космічній станції (МКС). Цей проект створено у співпраці з NASA, і він включає в себе колекції матеріалів NASA, історії та нові ігри, які дозволять кожному дізнатися більше про цю важливу віху в історії дослідження космосу.

Коли 20 років тому перша команда астронавтів та дослідників прибула до своєї нової домівки на МКС, це відкрило новий розділ у дослідженні космосу людиною. Сьогодні у нас є можливість дізнатися про все, що там відбувалось: від передових досліджень на користь людства і до створення базових основ міжнародної співпраці в нашому спільному домі Земля.

Уперше користувачі зможуть дослідити нещодавно завантажену 3D-модель МКС в доповненій реальності, що дозволяє перенести станцію на землю і роздивитись кожен її модуль у неймовірних деталях.

Також в Google Arts & Culture є новий багатокористувацький експеримент Puzzle Party із спеціальним набором зображень з архівів NASA, щоб ви могли грати разом з друзями та родиною. Складіть фотографії, починаючи від зовнішніх видів космічної станції і закінчуючи космонавтами на прогулянках у відкритому космосі, щоб дізнатись більше про неймовірну роботу, що виконується на орбіті.

Також можна відтворити та зміксувати деякі найбільш знакові кадри з МКС – від запусків космічних кораблів до спостережень за Землею з Купола – за допомогою спеціального видання NASA експерименту Art Coloring Book.

Доктор Гарі Кітмахер, керівник місії з питань комунікації та освіти МКС допомагав курирувати досвід NASA та надав експертизу з цього питання. “Я присвятив 36 років свого життя, спостерігаючи за цією неймовірною людською пригодою та розповідаючи про дивовижні досягнення МКС світу. Партнерство з Google Arts & Culture у цьому проекті дозволяє NASA донести ці історії до нової аудиторії".

За допомогою цього проекту Google Arts & Culture ми разом із NASA раді відзначити та поділитися з усіма досягненням людства, яким є Міжнародна космічна станція.

Новое на сайте