Новини

Київстар порахував, скільки витрачено терабайт під час Новорічних та Різдвяних свят

Інтернет-трафік у мережі «Київстар» під час Новорічних і Різдвяних свят зріс майже на 30% порівняно з минулим роком. Обсяги трафіку “домашнього телебачення” зросли на 160%. Абоненти використали на 10% більше голосових послуг.

Завдяки доступності зв’язку 4G мобільний інтернет стає все більш запитуваним серед абонентів, особливо у дні свят. Так, за тиждень Новорічних та Різдвяних свят 2021 обсяг передачі даних в мобільній мережі "Київстар" перевищив 32 тис. терабайт, тоді як минулого року за цей же період абоненти використали 24 тис. терабайт даних. Також у святкові дні в Київстарі пролунало майже 2 млрд дзвінків і абоненти використали для спілкування 5 млрд хв. Це на 10% більше у порівнянні з Різдвом і Новим роком 2020, коли у святкові та відпочинкові дні абоненти використали 4,6 млрд хв.

Як коментує директор з планування та управління якістю мережі Василь Пантов, «доступний і якісний мобільний інтернет вплинув на зміну вподобань абонентів. Вони більше стали дивитись відео, онлайн фільми, більше користуються месенджерами. При цьому понад 70% усього інтернет-трафіку перейшло в мережу 4G».  

Для того, щоб абоненти могли вповні скористатись можливостями мобільного інтернету, Київстар побудував найбільшу в Україні 4G мережу. Оператор активував технологію LTE на майже 14 тис. базових станцій і охопив швидкісним інтернетом територію, де проживає 86% населення. Крім того, Київстар добровільно, вже вдруге, поділився своїм радіочастотним спектром, який належав йому на законних підставах, з іншими мобільними операторами. Це створило однакові можливості всім операторам для розбудови мережі 4G в діапазоні 900 МГц, який є критичним для покриття високошвидкісним мобільним інтернетом найвіддаленіших куточків та автошляхів країни.

Однією з особливостей Різдва і Нового року 2021 в мережі «Київстар» стало збільшення переглядів «домашнього телебачення». Трафік послуги Kyivstar TV зріс на 160% у порівнянні з минулим роком, а кількість одночасних  завантажень відеосесій зросла на 55%.

Що цікаво, українці почали вітати один одного з Новим роком ще 31 грудня 2020 р. Так, за одну годину, з 17 до 18-ї вечора, абоненти здійснили понад 20 млн дзвінків і використали 50 млн хв.  У святкові дні 2021 року абоненти «Київстар» могли дзвонити віртуальному Діду Морозу і загадати новорічне бажання. Для цього компанія виділила безкоштовний номер телефону. Скористалось цією можливістю більше 40 тис. абонентів «Київстар» з усієї країни. При цьому найбільше дзвінків «віртуальному Санті» було з Київської, Дніпропетровської, Запорізької та Львівської областей. А найменше вірять у Діда Мороза в Луганській, Сумській та Херсонській областях.

Щороку Київстар успішно справляється із святковим «піком» трафіку, завчасно готуючи мережу до підвищених навантажень. Крім того,  протягом 2020 року Київстар активно будував мережі 4G в усіх областях України, щоб абоненти могли користуватись доступним і якісним мобільним інтернетом.  

Раніше статистикою поділився Vodafone.

 

Джерело: Київстар

Search