Новини

Стратегія розвитку телеканалів холдингу Live Network та перезапуск KYIV.LIVE

Керуючі партнери Live Network Світлана Павелецька, Дмитро Царенко та Віктор Березенко в інтерв'ю міжнародному виданню CEETV Ltd розповіли про стратегію розвитку телеканалів холдингу та створення провідних регіональних телевізійних і цифрових платформ. Про це йдеться в пресрелізі мовника.

Партнери зізналися, що попередня команда, завданням якої було запустити телеканали в короткий термін, впоралася з ним та досягла мети. Тепер команда співзасновників ІКМ працює над побудовою та розвитком корисного інформаційно-розважального телебачення:

“Ми розуміємо, що наші телеканали будуть істотно відрізнятися від інших регіональних, бо “регіональний” для нас не означає “місцевий”. У нас буде єдиний центр в Києві, який задасть тон і якість та створить передумови для масштабування. У нас буде єдиний умовно-корпоративний центр, який буде керувати концепцією, контентом, дизайном”, – зазначила Світлана Павелецька.

Зараз команда управлінців паралельно працює над розвитком телеканалів KYIV.LIVE та ODESA.LIVE. Як зазначив співзасновник ІКМ Дмитро Царенко, аудиторія регіональних телеканалів сприймає та реагує на контент по-різному, тож з одного боку це ускладнює процес, а з іншого – дозволяє впроваджувати нові стратегічні рішення:

На жаль, Києву не вистачає культури перегляду регіонального телебачення. Аудиторія, згідно з нашими дослідженнями, сприймає все київське телебачення однаково, й не може виокремити один київський телеканал від іншого. За таких умов дуже складно конкурувати, бо, маючи регіональні можливості, ми повинні стояти в одному пулі з великими телевізійними бюджетами та виробництвом і зовсім іншим принципом побудови телевізійної індустрії. В Одесі абсолютно протилежна ситуація. У городян історично було 24 власних регіональних телекомпанії. Запуск нового телеканалу для Одеси останнім часом став знаковою подією, оскільки одесити отримали картинку рівня національного телеканалу, але при цьому з абсолютно актуальним для міста контентом про зрозумілі вулиці, будинки, героїв та політиків”, – розказав співзасновник ІКМ Дмитро Царенко.

Нова команда холдингу вже провела дослідження цільової аудиторії, запустила нові лінійні проєкти та продовжує формувати сітку програмування. Керуючі партнери повідомили, що вже в березні готують перезапуск телеканалу KYIV.LIVE:

“Ми призначили для себе дату перезапуску телеканалу, це не означає, що канал буде новий. Це скоріше сильно оновлений канал. Ми залишимося Kyiv Live, але сподіваємося, що з 1 березня канал буде виглядати інакше. Зараз ми активно досліджуємо і вивчаємо нашу аудиторію, складаємо програмну сітку. Наприклад, зараз ранкове шоу починається о 8
:00, але ми розуміємо, що для Києва й Одеси це пізно, бо життя кипить вже з 6:00. Так само створюємо лінійне виробництво, адже це дозволяє накопичувати бібліотеку і дає можливість контролювати якість”, – підкреслила CEO ІКМ Світлана Павелецька.

Серед завдань, які команда окреслила на 2021 рік – формування сильного HR-бренда та іміджу телеканалів холдингу, де хотів би працювати кожен.

“Ми прагнемо сформувати такий канал, де цікаво працювати, де є синергія, сильні фахівці, якісний контент і хороший рейтинг. Канал, який стане точкою тяжіння фахівців з усього ринку, з країн СНД. Зокрема, це одне із завдань, яке нам довірив інвестор”, – зазначив співзасновник ІКМ Віктор Березенко.

Також керуючі партнери холдингу Live Network повідомили, що основна увага зараз прикута до підвищення рейтингів існуючих телеканалів холдингу, вони активно працюють над запуском телеканалу у Харкові та поступово формують мережу регіональної медіаплатформи.

Телеканал KYIV.LIVE розпочав мовлення 9 серпня 2020 року в аналоговому й цифровому ефірі Т2 в Києві та області. ODESA.LIVE – 2 вересня того ж року в цифровому ефірі в Одесі й області та в мережах кабельних операторів замість телеканалу GTV. Із листопада 2020-го Інститут когнітивного моделювання здійснює консультаційний супровід телеканалів холдингу.

 

Search