Новини

Неймовірно: український YouTube контент на експорт!

За останні 3 місяці більше 1 млрд користувачів по всьому світу дивилися канали українських авторів. Про це інформує пресреліз компанії Google.

Пандемія COVID-19 внесла свої корективи чи не в кожну сферу життя людини - від бізнесу до навчання, від споживання контенту на різноманітних платформах до зміни самого контенту та його трендів. Український YouTube не став винятком, продовжуючи рости і розвиватися, підлаштовуючись під "нову реальність" під час пандемії.

YouTube постійно змінюється, як і вподобання глядачів, допомагаючи знаходити корисний контент, який є особливо важливим у ці часи. Загалом 2 млрд користувачів у світі заходять у свої акаунти YouTube щомісяця, а 80% переглядів припадає на країни поза США. Автори YouTube в Україні також активно розвиваються. Так, упродовж останнього року кількість українських каналів із понад 100 тис. підписників зросла на 35%, а каналів із 1 млн підписників і більше - на 45%. В середньому український користувач щоденно переглядає близько 55 хв. контенту на YouTube.

Зважаючи на те, що впродовж останнього року більшість людей була змушена залишатися вдома, значної популярності в світі набув контент, який допомагав людям вчитися, розвиватися та відпочивати, не виходячи з дому. Так, щоденні перегляди відео домашніх тренувань зросли на 340%, відео з медитаціями зросли у переглядах на 35%, а перегляд кулінарних каналів збільшився на 45%. Час перегляду прямих трансляцій на YouTube в світі зріс удесятеро за 3 роки, а глядачі дивляться прямі трансляції вчетверо довше за звичайні відео.

В українському сегменті YouTube під час пандемії виникли досить унікальні тренди. Так, у грудні 2020 року освітній контент (фізика, математика та хімія) в Україні дивилися на 50% активніше, ніж за рік до цього. Значно зросла зацікавленість глядачів у локальному туристичному контенті - відео про походи і рафтинг зросли у переглядах більше ніж на 80%. Одним з найцікавіших трендів в українському YouTube під час пандемії став контент, присвячений рибництву: час перегляду відповідних відео зріс на понад 50% у грудні 2020 року порівняно з груднем 2019-го.

Експорт контенту на іншомовні ринки продовжує бути актуальним та активно розвивається в українському YouTube. За останні 3 місяці більше 1 млрд користувачів з усього світу дивилися канали українських авторів, а серед найпопулярніших мов (окрім української та російської), на яких ведуть свої канали українські креатори: англійська, іспанська, хінді й арабська.

Серед успішних прикладів YouTube-каналів українських авторів, які створюють контент для глядачів інших країн, варто відзначити серію каналів с розважальним контентом для молоді різними мовами від Lady Diana, серед яких найпопулярніші канал іспанською мовою Hola Amigos (5,7 млн підписників і понад 2,6 млрд переглядів) та Diana Series (1,4 млн підписників і понад 500 млн переглядів) арабською; пізнавальний канал англійською - Ridddle (3,78 млн підписників), англійська та німецька версії популярного канала SlivkiShow. Крім того, популярним є контент, який не вимагає перекладу - яскравими прикладами є канали з мультфільмами: Booba з понад 2 млрд переглядів та VexTrex з понад 4,5 млрд переглядів. Також популярності набуває унікальний авторський контент - наприклад, в’язання гачком від Crochet.ElenaRugalStudio (730 тис. підписників) або канал спідкубера Cubastic (650 тис. підписників) англійською мовою.

YouTube допомагає креаторам створювати контент для глядачів з інших країн, надаючи корисні інструменти та поради. Під час інтернаціоналізації однією із стратегій може бути фокус на темах, які мають глобальну привабливість, наприклад, музичні тенденції, спорт, актуальні коментарі, нові технології, компіляції та рейтинги.

Чому варто створювати контент для глядачів з інших країн:

  • Можливість отримати доступ до нової аудиторії.
  • Орієнтування на міжнародну аудиторію сприяє збільшенню часу перегляду і монетизації відео.
  • Контент із субтитрами різними мовами доступний людям із порушеннями слуху, глядачам з інших країн і тим, хто дивиться відео в галасливій обстановці.

5 рекомендацій щодо створення контенту для іноземної аудиторії

  • Визначте вашу мету створення контенту для іноземної аудиторії. Дуже важливо на самому початку визначити реальний час, зусилля та ресурси, які необхідні для інтернаціоналізації вашого контенту.
  • Відштовхуйтеся від інтересів глядачів з інших країн при створенні відео іншими мовами та коли обираєте тему для відео.
  • Використовуйте інструменти YouTube - перекладіть назву і опис відео й додайте субтитри.                                                 
  • Працюйте із зарубіжними авторами. Колаборація з креаторами інших країн - очевидний спосіб охопити нову аудиторію. Експериментуйте та оцінюйте результати, аналізуючи показники каналу.
  • За допомогою YouTube Analytics ви можете оцінювати охоплення аудиторії в різних країнах, порівнювати дохід і аналізувати залученість аудиторії.

Пам'ятайте, що YouTube щодня дивляться мільйони глядачів з усього світу, і навіть досить нішева тематика зможе знайти свого глядача. Головне - створювати такі відео, які будуть цікавими і цінними для вашого глядача!

Щоб допомогти вам робити контент свого YouTube-каналу більш цікавим і якісним, знайти свою аудиторію і шанувальників, перетворити ваше захоплення в джерело доходу, ми зібрали всю інформацію на сайті YouTube Creators.

Про Alphabet Inc.

Ларрі Пейдж і Сергій Брін заснували компанію Google у вересні 1998 року. Сьогодні в компанії працюють понад 50 тис. співробітників по всьому світу, і Google пропонує широкий спектр продуктів і платформ, таких як Пошук, Карти, AdWords, Gmail, Android, Chrome і YouTube. У жовтні 2015-го компанія Google увійшла до складу холдингової компанії Alphabet.

 

 

Search