Новини

Загальне охоплення SES - 361 млн телевізійних домогосподарств

Компанія SES оголосила результати свого щорічного дослідження ринку Satellite Monitor – провідного галузевого звіту про охоплення супутникового телебачення, який підкреслив усталену позицію SES в якості лідера в забезпеченні прямої та опосередкованої доставки контенту через супутник. SES надає 8 265 каналів, майже 3 тис. з яких доступні в форматі HD для 361 млн домогосподарств по всьому світу. Про це інформує пресреліз компанії.

Дослідження Satellite Monitor цього року показало позитивну динаміку зростання аудиторії в Європі (+2 млн домогосподарств) та Африці (+2 млн домогосподарств). У головному орбітальному регіоні SES (19,2° східної довготи) супутники SES тепер обслуговують 118 млн домогосподарств, або понад 43% всіх телеглядачів Європи. Кількість домогосподарств, які приймають контент в HD-якості на частоті 19,2° східної довготи, також продовжила збільшуватися до 84%, що в динаміці зростання становило майже 30% за останні 5 років.

В Африці SES також забезпечила зростання свого охоплення на телевізійному ринку Ефіопії в результаті створення першої в країні спеціалізованої телевізійної платформи Ethiosat на NSS-12 – 57° східної довготи. Охоплення телевізійним мовленням в Ефіопії збільшилося втричі в порівнянні з 4 роками раніше та склало 49% на кінець 2020-го.

У наведених підсумках дослідження Satellite Monitor показало регіональний розподіл телемовлення SES у регіонах за 2020 рік:

Ринок

Кількість домогосподарств

Європа

170 млн

Північна Америка

65 млн

Латинська Америка

42 млн

Африка

37 млн

Азіатсько-Тихоокеанський регіон

33 млн

Близький Схід

13 млн

Взагалі охоплення домогосподарств мовленням від SES цього року дещо знизилось в основному через зміни в методології звітності, впровадженої регулюючим органом в Індії, яка вимагає використовувати новий принцип визначення активних абонентів.

Крім того, на ринку Європи були визначені наступні ключові тенденції:

  • Зростання HD і UHD – супутник залишається кращою платформою для HD, забезпечуючи майже 40% домогосподарств із приймаючими пристроями високої чіткості та складаючи практично таку ж частку абонентів, як кабельне телебачення та IPTV разом. Крім того, з 2019 року кількість екранів UHD збільшилася на 5 відсоткових пунктів, і тепер вони присутні в 20% європейських домогосподарств.
  • Контент OTT є взаємодоповнюючим – доставка відеосигналу через інтернет доповнює, а не замінює аналогове телебачення. За останні 5 років OTT-мовлення зросло на 138%, в той час як традиційне аналогове телебачення – будь то супутникове, кабельне, IPTV або ефірне телебачення – в основному залишається на стабільному рівні.

«Галузевий звіт Satellite Monitor цього року ще раз підтверджує провідну позицію SES з точки зору глобального охоплення в поєднанні з нашою орієнтацією на надання найбільш захоплюючих вражень від перегляду контенту в роздільних здатностях HD і UHD. Пандемія Covid-19 привела до небаченого зростання споживання контенту, як ніколи раніше, і в багатьох частинах світу аналогове телебачення продовжує залишатися головним вибором для населення при споживанні новин та інформації в цілому. Ми продовжимо впроваджувати інноваційні рішення, щоб наші клієнти могли охоплювати якомога більше аудиторій за рахунок декількох екранів», – сказав Стів Коллар (Steve Collar), генеральний директор SES.

 

Search