У межах індустрійної секції 50-го КМКФ «Молодість» 2 червня завершився перший Серіальний пітчинґ — його переможцем став проєкт «Ми розходимося», який представили продюсерка Стефанія Соловйова, режисерки й сценаристки Каріна Бєлова та Вікторія Дмитрієва.
Кінофестиваль «Молодість» провів Серіальний пітчинг у партнерстві з 1+1 media, «Київстар ТБ» і MEGOGO. Проєкт «Ми розходимося» отримав $25 000 винагороди у вигляді фінансового та технічного ресурсу на створення тизеру, промо і медійну підтримку проєкту.
Сюжет «Ми розходимося» — історія про пару, що у запалі сварки домовляється розійтися, щойно знайде заміну один одному. Низка карколомних побачень дозволяє героям краще зрозуміти себе та відповісти на важливі запитання: Чи було кохання? Чи залишилось воно? Чи можна його ще повернути?
Проєкт отримує $15 000 від 1+1 media та «Київстар ТБ», що включають технічну підтримку (разом із партнером 1+1 media компанією OperTec), промо події та самого продукту, допомогу у створенні дистрибуційного портфоліо та грошовий приз від MEGOGO сумою $5 000, а також медійна підтримка на ресурсах медіасервісу вартістю $5 000. Вже до кінця цього року команда проєкту має підготувати тизер серіалу.
Нагадуємо, 50-й ювілейний кінофестиваль «Молодість» відбувається з 29 травня по 6 червня за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України, Державного агентства України з питань кіно та Київської міської державної адміністрації.