Новини

Lenovo і міланський ФК "Інтер" підсилюють партнерство

Компанія Lenovo і міланський футбольний клуб "Інтернаціонале" ("Інтер") виводять технологічне співробітництво на новий рівень. У рамках оновленого партнерства компанія Lenovo надаватиме клубу технології для збору й управління великими обсягами даних, щоб команда досягла кращих результатів на полі й за його межами. Смарт-технології Lenovo дозволять клубу оцифрувати історичні архіви й документи для легшого доступу до даних. У сезоні 2021/2022 року технологічний партнер отримає право розмістити свій логотип на культовій формі команди.

Компанія Lenovo — глобальний технологічний партнер клубу з 2019 року і вже забезпечила штаб-квартиру та тренувальний центр Inter Suning в Апп'яно-Джентіле сучасними технологіями. Завдяки серверам, системам зберігання й управління даними, програмним рішенням, а також ПК, ноутбукам, моніторам і аксесуарам, ФК "Інтер" успішно йде шляхом цифрової трансформації.

"Інтер" — єдиний клуб, який брав участь у чемпіонаті Італії з футболу з моменту заснування команди 1909 року. Клуб тричі перемагав у європейському кубку, має 19 титулів Серії А та є чинним чемпіоном Італії.

Партнерство з компанією Lenovo з 2019 року дало можливість ФК "Інтер" поліпшити ефективність:

  • Продуктивність і швидкість обробки даних зросла на 20%. Це дозволило аналізувати понад 100 млн точок даних GPS, зібраних за останні два сезони під час тренувань, включаючи 60 млн точок даних, пов'язаних із переміщенням гравців на полі.
  • Обчислювальна потужність серверів Lenovo на 25% скоротила час, необхідний для обробки звітів.
  • Технології Lenovo дозволяють зберігати 50 тис. год. цифрового відео, доступного в рамках Media Asset Management (MAM). Це дозволяє розміщувати 400 терабайтів цифрового контенту в архіві "Інтер".
  • Співпраця забезпечує ФК "Інтер" одними з найбільш провідних технологій і систем аналізу ефективності в Італії. Це допомагає підвищити стабільність, гнучкість, масштабованість і безпеку.

Глобальний технологічний партнер

За останні 2 роки компанія Lenovo стала невід’ємною частиною клубу в якості Глобального технологічного партнера. Співпраця включає інтеграцію серверних пристроїв для підвищення ефективності збору й обробки даних, а також надання клубу високопродуктивних ПК, моніторів і смарт-пристроїв для спільної роботи. Згідно з оновленим партнерством Lenovo надасть "Інтеру" комплексне ІТ-рішення, включаючи апаратне і програмне забезпечення, а також послуги з підтримки:

  • Технології для гравців: високопродуктивні системи зберігання й обробки даних забезпечують ефективну аналітику для розвитку футболістів. Структуровані й неструктуровані дані дадуть оперативну інформацію про підготовку гравців і результати матчів. Під час тренувань також використовується глобальна система позиціювання (Global Positioning System, GPS) для аналізу швидкості, відстані, навантаження і загальної ефективності команди. Ці дані будуть використовувати під час тренувань для стратегічного планування наступних ігор, а також для аналізу зіграних матчів.
  • Технології для фанатів: смарт-технології Lenovo, які об'єднують понад 50 мільйонів уболівальників (в Азії у «Інтера» їх більше, ніж в інших італійських клубів), покращують враження від матчів і дають можливість шанувальникам бачити повсякденне життя легендарної команди. Система управління медіа-активами Lenovo Media Asset Management (MAM) дозволяє ФК "Інтер" зберігати величезний онлайн-архів цифрових активів, включаючи 50 тис. год. відео, який легко доступний і налаштовується за запитом. Наприклад, вболівальники можуть ввести своє ім'я та дату народження в цифровий архів клубу, щоб дізнатися історію команди за час їхнього життя.
  • Бізнес-технології: компанія Lenovo підібрала смарт-технології відповідно до потреб "Інтер" і надала експертні знання для технологічного розвитку штаб-квартири й тренувальної бази клубу. Провідні апаратні й програмні рішення Lenovo, серед яких ноутбуки ThinkPad, монітори ThinkVision, пристрої для спільної роботи ThinkSmart і багато іншого забезпечують якісну роботу в гібридному графіку й оптимізацію бізнес-операцій. "Розумні" технології підвищують ефективність спільної роботи всіх співробітників "Інтер" шляхом рішень для веб-конференцій та віддаленої роботи.

Генеральний директор ФК "Інтернаціонале Мілано" Алессандро Антонелло сказав: «Партнерство футболу і технологій має важливе значення для просування "Інтер" до нових висот, враховуючи взаємодію з уболівальниками й розвиток команди. Ми раді оновити наше партнерство з Lenovo: разом ми можемо стимулювати інновації, які зроблять "Інтер" ще більш технологічним і прогресивним».

«З самого початку наше технологічне партнерство з ФК "Інтер" забезпечило дійсно помітні поліпшення ефективності команди. Це більше, ніж спонсорство, — це партнерство переможців, які прагнуть до успіху як на полі, так і за його межами, — прокоментував Лука Россі, президент підрозділу Intelligent Devices Group (IDG) в компанії Lenovo. — Зосередившись на амбітній меті надати технології майбутнього для всіх, ми прагнемо і надалі зміцнювати наше партнерство, щоб домогтися проривів у цифровій трансформації та зробити "Інтер" клубом майбутнього для наступного покоління уболівальників команди й широкої громадськості».

Логотип технологічного спонсора на культовій формі ФК "Інтер"

Оновлена угода про партнерство зміцнює союз двох знакових брендів і підкреслює спільні цінності: високу ефективність і постійні інновації. Стратегічне розміщення логотипу компанії Lenovo на спині футболки команди значно збільшить упізнаваність бренду в рамках Серії А і Кубка Італії з футболу.

Search