«Київстар ТБ» провів масштабне незалежне опитування українських телеглядачів (далі – CATI-дослідження, від Computer Assisted Telephone Interviewing), метою якого є аналіз глядацьких вподобань та подальше вдосконалення пропозиції для користувачів.
За даними самої платформи «Київстар ТБ», абсолютним лідером ранкового прайму, тобто, в часовий слот 8-11 годин, за минулий тиждень (7-11 лютого) став:
- це телеканал 1+1 з часткою 16,9%;
- на другій позиції – телеканал ICTV з часткою 9,6%;
- третє місце посідає телеканал «Україна» з часткою 6,6%.
Аналогічні результати показало і дослідження CATI:
- 1+1 лідирує з часткою 13,2%;
- ICTV – другий з часткою 10,3%;
- третій – телеканал «Україна» з часткою 8,5%.
«На фоні зростання популярності онлайн-телебачення набувають актуальності нові інструменти вимірювання, адже класичні методи досліджень не встигають адаптуватися до нових технологій споживання відеоконтенту. Тому з грудня 2021 року дослідницька агенція Info Sapiens на наше замовлення регулярно проводить масштабне телефонне опитування населення України, де у реальному часі респонденти відповідають, що вони дивляться у цей момент.
Ця методика дозволяє заповнити недолік вимірювальної технології і при цьому не покладається на пам'ять людей, адже опитування проводиться тут і зараз», – прокоментував Павло Рибак, керівник проєкту Київстар ТБ з боку «1+1 медіа».
Варто уточнити, що опитування CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing, комп'ютерна система телефонного опитування) проводилося серед абонентів операторів мобільного зв’язку України, вибірка сформована випадковим чином. Загалом у зазначений період – 7-11 лютого 2022 року – було здійснено понад 24,5 тис. інтерв’ю (приблизно 1 650 інтерв’ю за годину). Респондентів питали, чи дивляться вони телевізор в момент інтерв’ю, якщо так, то що саме вони дивляться.