Новини

Директор з маркетингу Київстару перейшов до Нової пошти України

Павло Даніман став директором з маркетингу Нової пошти України

 

Павло прийшов у компанію наприкінці березня цього року

 

У компанії Павло відповідатиме за продуктовий маркетинг, розвиток цифрових точок контакту з клієнтами, дослідження ринку, тарифи тощо. «Ми раді вітати Павла Данімана у команді Нової пошти у такий надскладний час. Впевнені, що він нас посилить, а його досвід дасть новий виток у розвитку наших продуктів. Разом ми будемо створювати нове і прогресивне, покращувати та спрощувати умови для ринку e-commerce, робити сервіси нативними та зручними - прокоментував призначення Олександр Бульба, СЕО Нової пошти.

До приходу у Нову пошту Павло Даніман понад 15 років працював у маркетингу мобільного оператора «Київстар», зокрема на управлінських позиціях, в тому числі як директор з маркетингу.

Search