Новини

lifecell оголошує результати 1 кварталу 2022 року: безперервна робота оператора під час війни

 Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати діяльності за 1 квартал 2022 року, демонструючи зростання доходу на 21.5% і EBITDA на 20.0% на річній основі. Від початку повномасштабного російського вторгнення команда lifecell працює 24/7, щоб забезпечувати безперервну роботу мережі та надавати зв’язок українцям, що може допомогти у критичних ситуаціях та врятувати життя багатьом людям.

ФІНАНСОВІ ПОКАЗНИКИ

 

1 кв. 21

4 кв. 21

1 кв. 22

Річний
% зм.

Квартальний
% зм.

Дохід, млн грн

1899.2

2406.4

2306.8

21.50%

-4.10%

EBITDA, млн грн

1076.8

1319.1

1292.4

20.00%

-2.00%

EBITDA маржа (%)

56.70%

54.80%

56.00%

(0.7pp)

1.2пп

Чистий прибуток / (збиток), млн грн

83.2

237.9

209.4

151.70%

-12.00%

Капітальні інвестиції, млн грн

572.4

1319.3

711.6

24.30%

-46.10%

ДОХІД: у 1 кв. 2022 р. дохід lifecell збільшився на 21.5% ― до 2,306.8 млн грн проти 1,899.2 млн грн в 1 кв. 2021р.

EBITDA і МАРЖА EBITDA: за 1 кв. 2022 р. показник EBITDA збільшився на 20.0% на річній основі ― до 1,292.4 млн грн проти 1,076.8 млн грн у 1 кв. 2021р. У результаті маржа EBITDA в 1 кв. 2022 р. зменшилась до 56.0%, як порівняти з 56.7%  в аналогічному періоді 2021 р.

КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: у 1 кварталі 2022 р. капітальні інвестиції збільшились на 24.3% ― до 711.6  млн грн проти 572.4  млн грн у 1 кв. 2021р.

ЧИСТИЙ ПРИБУТОК / (ЗБИТОК): lifecell зафіксував чистий прибуток розміром 209.4 млн грн у 1 кварталі 2022 р. проти 83.2 млн грн чистого прибутку в аналогічному періоді 2021 р.

  

ОПЕРАЦІЙНІ ПОКАЗНИКИ

 

1 кв. 21

4 кв. 21

1 кв. 22

Річний
% змін

Квартальний
% змін

Кількість абонентів, млн.1

9.2

10.1

10.2

10.9%

1.0%

   Активних (3 місяці)2

8.0

9.2

8.9

11.3%

(3.3%)

MoU хвилини (12 місяців)

177.2

179.0

170.0

(4.1%)

(5.0%)

ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн.

68.1

80.2

75.6

11.0%

(5.7%)

   Активних (3 місяці), грн.

78.7

88.5

84.3

7.1%

(4.7%)

1. Ми можемо час від часу пропонувати акції і тарифні плани, у рамках яких тривалість існування активних абонентів у мережі відрізняється від зазначеної в наших звичайних тарифах.

2. Активні абоненти – ті, хто протягом останніх трьох місяців здійснив операцію, яка принесла дохід компанії.

АБОНЕНТСЬКА БАЗА: на річній основі активна 3-місячна абонентська база в 1 кварталі 2022 р. зросла на 11.3% — до 8.9 млн (проти 8.0 млн у 1 кв. 2021 р.).

ARPU та MOU: у звітному періоді активний 3-місячний ARPU зріс на 7,1% в річному обчисленні та становив 84,3 грн проти минулорічного показника в 78,7 грн у 1 кв. 2021 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік на 4,1% ― до 170,0 хвилин (проти 177,2 хв. у 1 кв. 2021 р.).

«Сьогодні я з гордістю можу говорити про результати lifecell за перший квартал 2022 року. Але цього разу бізнес-результати  – не головне, чим можна пишатися. Протягом останніх 2 місяців українці борються за свою свободу, демонструючи один із найкращих прикладів в історії. Попри всі прогнози про швидку капітуляцію, український народ з гідністю дає урок всьому світу - українці ніколи не відмовляються від своєї свободи! І протягом цих надзвичайно складних часів команда lifecell робить можливе, щоб надавати зв’язок українцям. Частина наших людей воює на передовій. Інші в умовах війни виконують свою роботу під час ракетних обстрілів. Як тільки наша армія звільняє територію від окупантів, наші бригади разом із підрядними організаціями виїжджають на зруйновані об’єкти і відновлюють їх роботу. От чому першим кварталом 2022 року можна пишатися. І я радий бути частиною команди lifecell і частиною України», - прокоментував Ісмет Язиджи, генеральний директор lifecell.

З початку війни lifecell підтримує своїх абонентів. Щодня оператор надає додаткові 60 хвилин для дзвінків на будь-які номери по Україні, якщо пакетні хвилини закінчились або на рахунку у абонента 0. Також абоненти, які були змушені покинути Україну через бойові дії, в березні та квітні отримали по 5 ГБ мобільного Інтернету в 30 країнах.

Мережа lifecell продовжує працювати, оператор надає послуги своїм клієнтам. Щодня в середньому близько 10% базових станцій lifecell тимчасово не працюють, в основному через відключення електроенергії. Станом на кінець березня щодня по всій країні відкрито близько 60% магазинів lifecell. Не було жодних перерв у роботі інформаційно-комунікаційних систем lifecell.

У першому кварталі було запущено національний роумінг між трьома операторами, що забезпечує безперервність послуг зв'язку в країні.

Починаючи з 24 лютого lifecell зосереджується на забезпеченні безпеки своїх співробітників та продовженні надання критичних телекомунікаційних послуг, яких потребує кожен громадянин України у цей непростий час.

 

Search