Статьи

Eurimages: перспективи та можливості співпраці у 2019 році

Кіновиробництву потрібен розвиток, як ковток повітря. Він не менш важливий для країни ніж підйом економіки чи збільшення торгівельного обороту, адже люди мають збагачуватися перш за все духовно. Кіноринки, фестивалі, допрем’єрні покази фільмів – лише частинка величезної кіноіндустрії.

Напередодні Нового року, у приміщенні кінотеатру Сінема Сіті відбувся захід під назвою «Eurimages. Перспективи та можливості співпраці», організований Асоціацією кіноіндустрії України за підтримки Державного агентства України з питань кіно та присвячений вступу України до фонду копродукції Eurimages у 2019 році.

Головною метою форуму стало окреслення перспектив та можливостей співпраці з Фондом.

Спікерами заходу були: Вадим Лисіков – проектний менеджер Eurimages (Франція); Штефан Рюль – радник з юридичних питань, засновник компанії Rüll Law Office (Німеччина); Марія Драндакіс – засновниця та продюсерка Homemade Films (Греція). Модераторка: Граціелла Більдешейм, засновниця та директорка MAIA (Італія). Вони презентували дієві юридичні та економічні кейси для розуміння процесу роботи Фонду, аналізували його політику та організацію, процес подачі заявок, правила, регламент і критерії відбору проектів. Виступи англомовних спікерів практикуються в нашій країні нещодавно, але зі зближенням України і Європи все більше учасників розуміють англійську мову без перекладачів. Час конференції був розподілений так, щоб кожен зі спікерів міг висловити свою думку і показати невелику презентацію.

На початку свого виступу Штефан Рюль відзначив копродукційний фільм «Гірська жінка: на війні», спільного україно – французько - ісландського виробництва, який був представлений не тільки на відкритті 9-го Одеського міжнародного кінофестивалю, але й був претендентом на 91-шу премію «Оскар» Американської кіноакадемії в номінації за найкращий фільм іноземною мовою. Завдяки цьому фільму співпраця з Фондом копродукції «Eurimages» стала ще кращою та прозорішою.

Що ж це за такий загадковий, поки що для нашого кіноринку, термін копродукція, що тіснить національне кіно? Фактично це співпраця осіб, представників двох і більше країн, які мають спільну мету – відзняти фільм. Це дозволяє акумулювати більший бюджет фільму на взаємовигідних умовах, що в свою чергу, часто сприятливо позначається на якості кінцевого продукту і прибутку від прокату картини. Потрібно зазначити, що співпраця за таких умов зараз дуже розвинена в Європі, перше місце з виробництва копродукції посідає Німеччина, далі Бельгія, Іспанія, Нідерланди.

На цій конференції було розглянуто чимало питань, що стосувалися механізму дії Європейської конвенції 1992 року і ратифікації нової конвенції 2017 року, фінансування проектів та податкових виплат, звітності та повернення фінансової підтримки. В будь-якому випадку кожен з присутніх мав змогу отримати необхідну інформацію та почерпнути щось корисне для себе. А для усіх зацікавлених і тих, хто не зміг особисто побувати на цьому заході додам посилання на електронну версію сайту: conventions.coe.int, де кожен бажаючий може обрати зручну мову для себе і знайти відповіді на будь-які питання.

Як зазначив Віталій Шереметьєв, продюсер Esse Production House, член Асоціації кіноіндустрії України: «Вступ в Eurimages дасть українській індустрії потужний поштовх для розвитку кіновиробництва та кінопрокату. Асоціація кіноіндустрії України й надалі співпрацюватиме з українськими та зарубіжними інституціями для забезпечення якісного та корисного обміну досвідом із зарубіжними колегами, імплементації позитивних досягнень іноземних фільмів для українських проектів в тому числі й для комерційної успішності національного кіно».

Кінорозвиток в нашій країні не зупиняється ні на мить, тож такі зимові кіноринки, фестивалі, брифінги допомагають йому в цьому, а наше завдання зробити усе, щоб він став ще краще.

Follow Us

Технологии ТВ/Кино

© 2010-2018гг. Broadcast Project All Rights Reserved.Design & Development by Broadcast

Search