ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва (вул. Майдан Незалежності, 2) перше в Україні повністю цифрове банківське відділення – Concept Store. Воно працює без традиційних кас та оснащене інноваційними технологіями – мультитачбарами, діджитал-екранами, кіосками самообслуговування та іншими сучасними рішеннями. Клієнти тут зможуть не тільки отримати фінансові послуги в цифровому форматі, а й скористатися комфортним хабом для роботи й спілкування.
При вході до відділення банк розпізнає клієнта за допомогою біометрії, а також одразу пропонує зробити одні з найбільш популярних операцій через Приват24. Після того, як клієнти відділення обрали необхідні послуги, їх можна завершити у Приват24, скористатися мультитачбарами або звернутися по допомогу до хостес. Якщо ж потрібно зробити готівкову операцію, відділення обладнано декількома універсальними банкоматами, де можна поповнити картковий рахунок або ж отримати готівку.
«Я б назвав формат цього відділення Сoncept Store, або навіть Experience Store – саме тут ми вивчаємо, якими новими технологіями буде зручно користуватися клієнтам. Ми не говоримо, що саме такі відділення з'являться по всій Україні через 5 років, але впевнені, що кращі з тих концепцій, сервісних моделей та технологій, які тут тестуються, дійсно швидко будуть впроваджені по всій мережі, – зазначив заступник голови правління ПриватБанку з розвитку бізнесу Разван Мунтеану. – Впевнений, що синергія технологій та якісно нового обслуговування дозволить нам сформувати позитивний цифровий клієнтський досвід».
«ПриватБанк можна сміливо назвати трендсеттером у банківській сфері, і ми раді реалізувати ще один спільний інноваційний проєкт, який задає новий стандарт цифрового банківського обслуговування в Україні, – зазначила Анна Онищенко, віцепрезидент по роботі з клієнтами Mastercard в Україні і Молдові. – Спільно з банком і з залученням команди консультантів Mastercard Advisors ми працювали над розробкою та реалізацією концепції нового відділення, вивчали міжнародний досвід 30 успішних кейсів у 18 країнах світу, а також глибоко досліджували потреби клієнтів. Як показали дослідження, найбільше клієнти очікують впровадження цифрових сервісів у наданні банківських послуг для швидкого і комфортного обслуговування без черг, а крім того – інклюзивного підходу в облаштуванні простору. Впевнена, що новий Concept Store, який відповідає усім потребам сучасного банківського обслуговування, стане не тільки технологічним хабом для отримання фінансових послуг, а й улюбленим місцем для відвідування».
Окрім цифрових фінансових послуг, Concept Store стане для клієнтів зручним коворкінгом, де є все для навчання й розвитку, проведення ділових зустрічей, та навіть діджитальна ігрова дитяча кімната. Кваліфіковані працівники допоможуть кожному опанувати фінансові діджитал-інструменти, а також тут створені умови для широкого доступу до банку людей з інвалідністю. Відділення виконане в сучасному лаконічному дизайні. В подальшому відвідувачів Concept Store чекатимуть дистанційні тренінги й «живі» воркшопи, де можна отримати новий досвід і знання від провідних експертів світу фінансів та інновацій.
Відділення працює із дотриманням усіх необхідних санітарних та карантинних норм. Приміщення оснащене дезінфекторами, обладнанням для вимірювання температури та індивідуальними засобами захисту.