ТВ

StarLightMedia працює над численними проєктами (ВІДЕО)

Медіагрупа України StarLightMedia, що об’єднує телеканали ICTV, СТБ, «Новий», ICTV Ukraine, М1, М2, «Оце!», презентувала сезон 2021-2022 в форматі фільму для партнерів та рекламодавців. SLM представив найгарячіші прем’єри і заявив про розробку 68 проєктів на наступні роки, йдеться в пресрелізі.

У фільмі топменеджери компанії розповіли про позиціонування кожного каналу і його аудиторію, розкрили плани медіагрупи StarLightMedia щодо нового сезону 2021 та назвали ключові проєкти країни.

На 2021 рік ICTV підготував нові сезони серіалів: «Пес», «Юрчишини», «Дільничний з ДВРЗ», «Розтин покаже» та гумористичного «Дизель шоу». За результатами 11 місяців цього року ICTV утримує лідерство й посідає 1-ше місце. «Факти» та «Факти тижня» стали найкращими і найвпливовішими інформаційними програмами. Понад 28 млн українців дивилися «Факти», 22,5 млн - прем'єрні випуски підсумкових новин.

СТБ наступного року готує прем’єру шоу від шеф-кухаря Ектора Хіменеса-Браво, нове суботнє шоу Dizel Night від команди «Дизель студіо», реаліті «Супербабуся», а також продовження проєктів власного виробництва «МастерШеф», «МастерШеф. Професіонали», «Холостяк», «Холостячка», «Супермама», «Хата на тата», «Битва екстрасенсів». У серіальній лінійці на СТБ 2021 року – нові сезони серіалів «Кріпосна», «Папаньки», «Ніщо не трапляється двічі». СТБ у осінньому сезоні демонструє стрімке зростання, а з початку сезону показники телеканалу зросли на 59% - це більше ніж у півтора раза.

Новий канал запланував на 2021 рік прем’єри шоу «Пекельна кухня», «Де логіка?», свіжі сезони проєктів «Хто зверху?», «Орел і решка», «Від пацанки до панянки» та Improv Live Show. Канал покаже прем’єри серіалів «Дівчата, Троєщина, любов» та «Будиночок на щастя – 3». Спеціальною подією стане новий сезон соціальної драми «Перші ластівки». Канал запустить великий слот серіалів та ексклюзивно покаже фільми Marvel. Новий канал сягає рекордів перегляду власних шоу й кінопоказу – осінній сезон «Хто зверху» утримує лідерство в слоті й має найвищі показники у своїй історії.

«Останні тижні топ-3 України – канали StarLightMedia. Поєднання любові глядачів до нашого продукту та професійної команди дає неймовірний результат. Який приносить успіх не тільки нам, а й партнерам та рекламодавцям», – акцентував Дмитро Троїцький, директор дивізіону Мовлення.

2020 року понад 100 брендів активно взаємодіяли з нашими продуктами і ми лідируємо з долею більш як 50% брендованого контенту. Сьогодні більша половина брендованого контенту в Україні виробляється в студіях та павільйонах StarLightMedia, а за 10 років Група реалізувала близько 3 000 спонсорських кампаній для 600 брендів.

«Ми постійно вдосконалюємо наш продукт на ТБ та у діджітал комплексними рішеннями, що допомагають росту бізнесу партнерів, покращують брендові метрики, а головне дають довгострокову прихильність глядачів», – розповів генеральний директор StarLight Brand Content Андрій Тюлєнєв.

8 грудня відбулася прем’єра фільму StarLightMedia.Next Chapter, знятого спеціально для партнерів та рекламодавців.

 

Новое на сайте

Search