ТВ

Суспільне готує спільні проєкти з мовниками Європи та світу

У 2020 році на платформі телебачення Суспільного мовлення вдалося досягти хороших результатів та реалізувати низку важливих проєктів — запустити «Суспільну студію», виробництво власних фільмів-розслідувань, розширити медіабібліотеку, розпочати виробництво проєктів через мистецькі конкурси та виробництво спільного проєкту з партнерами з Європейської мовної спілки - фільм «Втрата».

Про фільм «Втрата», перший спільний проєкт з мовниками Європи та світу, розповів Ярослав Лодигін. "

Зараз ми зібрали пул партнерів: Грузія та Албанія. Маю сподівання, що 2021 року цей проєкт реалізуємо. Для мене це дуже важлива історія, тому що ми організація, яка має унікальний вихід до найбільших бродкастерів Європи та світу. Наступного року хочемо включитися в роботу й імплементацію нової угоди про спільне виробництво між Канадою та Україною. Сподіваюся, що налагодимо контакти з канадським суспільним мовником саме в напрямі спільного виробництва контенту.

Будь-якому, навіть дуже крутому продюсерові доволі важко потрапити або запітчити свій проєкт для ARTE, BBC, RAI, ZDF — це омріяні партнери. Суспільний мовник має багато партнерських та формальних програм для того, щоб з ними спілкуватися, вибудовувати та просувати такі проєкти, і це величезна можливість, якою хотілося б скористатися для компанії й відкрити для ринку наших продюсерів та виробників. Зараз це європейський тренд, коли і державні програми, і суспільні мовники, і приватні продакшени з однієї країни об’єднуються в такий національний пул учасників, скажімо, в дуже дорогому серіалі, та з інших двох-трьох країн такий самий пул об’єднується і таким чином формує конкурентоспроможний бюджет для створення найякіснішого продукту. Це робиться, щоб суспільні мовники в Європі системно конкурентно могли протистояти загрозі поглинання ринку великими платформами, на кшталт Netflix, Amazon Prime, HBO, які відкривають свої офіси в Європі. Останні перебирають та завойовують найкращі проєкти з різних країн, висмоктуючи таланти з Польщі, Угорщини, Іспанії, Франції, Німеччини. Навіть великим суспільним мовникам не залишається вже цих крутих проєктів, бо їхніх національних бюджетів (окрім двох-трьох) не достатньо, щоб створювати конкурентоспроможні формати, я вже не кажу про Україну. От зараз ми думаємо, як досягнути певної частки, отримати достатнє фінансування на наше кіно й патріотичні серіали, але всі ці розмови припиняться через 5–7 років, коли сюди серйозно зайдуть платформи типу Netflix — нас усіх просто зметуть. Єдиний спосіб хоча б вистояти в цій конкуренції, вже не кажу, щоб її виграти, в майбутньому — це міжнародна колаборація, і її треба робити вже зараз. Проєкт «Втрата» — маленький крок у цьому напрямку."

Новое на сайте

Search