Новости
UHD
Производство
Внестудийное производство
Звук
Хранение
Инфраструктура
Кино
Спутник
Конференции и семинары
 
Акции
Учеба
Видео
Блоги
IBC 2017
Вы здесь: Главная >> Звук >> Національний відбір «Євробачення-2017»: звук
Національний відбір «Євробачення-2017»: звук
16.02.2017, Broadcast
Національний відбір «Євробачення-2017»: звук

Звукове забезпечення національного відбору у фінал пісенного конкурсу «Євробачення-2017» спільно з телеканалом СТБ здійснювало Українсько-британське спільне підприємство «Комора». В перерві між виступами конкурсантів нам вдалося поспілкуватися з керівником прокатного підрозділу «Комора» Миколою Остапчуком.


 

Що характерного ви можете сказати про звукове забезпечення цьогорічного відбору, і яке ваше обладнання задіяне у цій роботі?

- Насамперед хочу відзначити, на національному відборі «Євробачення» ми працюємо вже другий рік поспіль. Тобто, що з тих пір, як визначення представника від України нарешті перестало бути кулуарним. Щодо технічних особливотей, то і ми, і організатори виходимо з того, що це в першу чергу — концерт. Квитки на який, до речі, розкуплені майже повністю, судячи з аншлагового наповнення залу. Тому і звучання повинне бути концертним в сенсі частотного діапазону і звукового тиску. Проте всі розуміють, що основний глядач/слухач знаходиться не в залі, а з іншої сторони телевізійного екрану. Більше того, цей телеглядач/телеслухач є ще й головним суддею, від рішення якого залежить хто ж переможе у відборі.

Як і у кожному музичному телепроекті, для нас є важливим знайти той баланс звучання, який би влаштував і публіку в залі, і команду телевізійників у ПТС.

 

І яким чином ви цього досягаєте?

- Насамперед повним взаєморозумінням поставлених задач зі звуковою командою телевізійників. На мій погляд, вже на стадії перередньої підготовки нам вдалося знайти оптимальні рішення щодо зонального озвучення залу. Повнорозмірні лінійні масиви JBL VerTec, які задіяні у цьому проекті, дозволяють максимально рівно покрити зал — від першого ряду і до останнього місця на балконі. Спеціальне програмне забезпечення дозволяє нам робити достатньо точні розрахунки таких задач ще до того, як ми заїжджаємо в зал і розпочинаємо монтаж. Ми також врахували, що організатори зробили сцену досить широкою, а передні ряди розташували впритул до сцени. Тому звукові портали розташовані за стандартом L/C/R. Ми також врахували певні акустичні недоліки даного залу і змогли максимально їх “приховати”. Зокрема низькочастотні сабвуфери розташовані не внизу, як це роблять зазвичай, а висять в основних кластерах. Для моніторингу сцени також викоритовуються лінійні масиви JBL VerTec — малого формату. Це дозволяє навіть за невеликого звукового тиску досягти максимальної розбірливості звучання.

До речі, зона роботи журі — це окреме технічне рішення.

 

Які мікрофони використовуються?

- Мікрофонний парк тут спільний, оскільки, як я вже казав раніше, це наша спільна робота зі звуковою командою СТБ. Наші — AKG C414 та AKG C947 — використовуються для відтворення атмосфери залу. Їхні — це переважно вокальні мікрофонні безпровідні системи Shure UR series — використовуються безпосередньо учасниками. Хоча є учасники, які співають принципово тільки у свої мікрофони. Як от Міла Нітіч, наприклад.

 

Хто відповідає за проектування звуку в залі?

- У нас хто робить — той і відповідає (сміється). Насправді, звукове проектування — це лише частина загального технічного проекту. Я думаю, що такої кількості різноманітного обладнання як сьогодні, Будинок культури «КПІ» ще не бачив. Важливо правильно розташувати його у тривимірному просторі, з тим щоби кожен прилад виконував свою функцію, не заважаючи при цьому іншим службам. Це рутинна робота. Ви були у залі. Якщо вам там було комфортно — значить ця робота зроблена непогано. Я дивився картинку в телевізорі — здається, теж нічого.

 

У порівнянні з першим півфіналом що добавляли / приймали?

- Ні, ми уникли помилок, тому й не довелося їх виправляти. У кожному півфіналі ми лише корегуємо беклайн (ДОВІДКА: беклайн - це комплекс усіх засобів музичного обладнання, звукової апаратури і різних технічних елементів, що знаходяться на самій сцені, без яких є неможливим виступ будь-якого артиста, музиканта або групи. Це конкретне музичне обладнання, через яке відбувається первинне звучання.) в залежності від технічних вимог учасників даного ефіру.

 

Скільки ваших спеціалістів працює у цьому проекті?

- Наших коморівських — п’ятеро. Від СТБ, звичайно, чимала команда.

 

Варто зазначити, що телеканали «UА:Перший» та СТБ у 2015 році досягли домовленості про партнерство на три роки у проведенні національного відбору учасника від України на «Євробачення». Перший спільний нацвідбір канали провели у 2016 році. СТБ взяв на себе проведення всеукраїнських кастингів, організацію півфіналів, постановки номерів всім учасникам фіналу відбору, проведення прямих ефірів. 

Цьогорічний нацвідбір складається з трьох півфіналів, які пройдуть 4, 11 і 18 лютого, та фіналу, який відбудеться 25 лютого. У фіналі змагатимуться шестеро виконавців – по двоє з кожного з трьох півфіналів. Переможець нацвідбору представлятиме Україну на «Євробаченні-2017», що проходитиме в травні в Києві.

 

Фото: Broadcast.net.ua

 
Поделиться материалом:
Дополнительные действия:   Версия для печати
Самое читаемое:
Комментарии: Добавить комментарий:
Статус:
Код с картинки:
Имя:
Комментарии:
Новости
17.11.2017
Новые Intel Xeon не только обеспечат прирост производительности решения, но и увеличат плотность размещения виртуальных машин.
17.11.2017
Новая модель получила имя TP-Link TL-WR945N, работает на частоте 2,4 ГГц, отличается эффектным дизайном и обеспечивает стабильный сигнал Wi-Fi сети.
16.11.2017
Поздравляем с профессиональным праздником - Днем работников радио, телевидения и связи!
16.11.2017
Доступные системы от ведущих провайдеров, включая решения «под ключ» для искусственного интеллекта и глубокого обучения.
Анонсы событий
13.11.2017
15 ноября в конференц-зале HUB4.0 состоится 3-я конференция «ULTRA HD: Workflow & Perspectives».
19.10.2017
Началась регистрация участников на LVSdesign 2017 (Junior) - единственное в Украине соревнование Visual-артистов и дизайнеров сценического света, делающих первые шаги на подступах к вершине мастерства.
06.09.2017
Четвертая ежегодная конференция Pay TV in Ukraine 2017: Carpe Diem! состоится 20 сентября в рамках международного медиа-форума KYIV MEDIA WEEK.
06.09.2017
С 15 по 19 сентября в выставочном комплексе RAI в Амстердаме пройдет ежегодная выставка-конференция IBC - крупнейшее европейское событие, посвященное технологиям в отрасли телерадиовещания.