Новини

Viber, Facebook Messenger і Telegram. Рейтинг соцмереж та месенджерів від Київстар

Київстар проаналізував, які месенджери, соціальні мережі й платформи найбільш популярні в абонентів, коли вони найактивніші та скільки мобільного інтернету використовують. При дослідженні використовувалися узагальнені та знеособлені дані про мобільний дата-трафік у мережі. Про це інформує пресреліз національного оператора.

Viber – найпопулярніший месенджер серед абонентів Київстар. Завдяки мобільному інтернету щомісяця ним користується 12 млн абонентів оператора. Далі в рейтингу йдуть Facebook Messenger із 11 млн користувачів, Telegram із 6 млн та WhatsApp приблизно з 5 млн.

Найпопулярнішими соціальними платформами стали Facebook та YouTube, ними щомісяця користуються приблизно по 13 млн абонентів Київстар. Instagram використовують 10 млн осіб. Неочікувано на 3-му місці опинився Twitter із 7 млн, а замикає список лідерів Tik Tok із 5,5 млн.

У середньому абоненти Київстар проводять найбільше часу саме у Tik Tok – 88 хв. на день. А кожен 10-й користувач проводить у цьому додатку понад 4 год. на день. YouTube дивляться взагалі 54 хв. на день, а в Facebook сидять 44 хв.

Найактивніше абоненти Київстар користуються соцмережами увечері, з 18;00 до 22:00. Але вони також дуже активні й вдень, з 12:00 до 13:00.

Очікувано найбільше мобільного інтернету за місяць використовують при перегляді YouTube – у середньому 2,5 Гб на кожного абонента, на 2-му місці Tik Tok – 0,6 Гб, а в Instagram – 0,4 Гб. Тому в більшості своїх тарифів Київстар пропонує безлім на ці та інші популярні додатки. При їхньому використанні мегабайти не списуватимуться з рахунків абонентів, завдяки чому можна заощаджувати гігабайти трафіку щомісяця.

 

Search