На конференції Game Developers Conference 2019 компанія AMD оголосила про випуск кількох оновлень інструментів для розробки програмного забезпечення Radeon, які дозволять значно прискорити процес розробки ігор.
У GPUOpen тепер доступні інструменти AMD для розробки ПЗ, засновані на відкритих стандартах і дозволяють підвищити продуктивність ігор. Серед них:
∙ Radeon GPU Profiler (RGP) 1.5 - компанія AMD додала три нові утиліти в свій низькорівневий інструмент оптимізацій для DirectX 12, Vulkan і OpenCL, в тому числі: Instruction Timing, що дозволить розробникам бачити тривалість виконання команди; Shader ISA, що дозволяє розробникам бачити, як шейдерний код проходить конвеєр; та User Market Display, щоб розробники краще розуміли над чим працює GPU.
∙ Radeon GPU Analyzer (RGA) 2.1 - оновлення офлайн компілятора AMD та інструменту аналізу продуктивності шейдерів, які включають в себе новий графічний інтерфейс для аналізу Vulkan і OpenCLта можливість використовувати компілятор шейдерів безпосередньо з встановленого драйвера Radeon Software, а не з того, який вже в комплекті.
∙ Microsoft PIX AMD-specific GPU Data Support - головний інструмент Microsoft для налагодження і аналізу ігрової продуктивності DirectX 12 на Windows 10. Завдяки доступу до лічильника частоти відеокарт AMD розробники, які в першу чергу використовують PIX для налагодження і аналізу продуктивності DX12, зможуть оптимізувати свої ігри для графіки Radeon.
∙ OCAT (Open Capture and Analytics Tool) 1.4 - оновлення для інструментів захоплення і аналізу продуктивності AMD з відкритим кодом включають в себе: індикатор звуку під час захоплення і налагодження накладення в грі, графік часу зміни кадрів і відображення API.
∙ AMD TrueAudio Next (TAN) - технологія обробки звуку для графічних процесорів AMD, завдяки якій звучання стає реалістичним і тривимірним, тепер підтримується в останній версії Steam Audio Beta 17, що вийшла в лютому.
∙ AMD Radeon FreeSync 2 HDR samples - компанія AMD надасть доступ до кодів, що допоможе розробникам оптимізувати свої ігри для Radeon FreeSync 2 HDR.
Ви можете дізнатися більше в блозі AMD і на сайті GPUOpen. Додаткова інформація також доступна в презентації за посиланням.
Нижче представлена цитата Андрія Здравковіча, корпоративного віце-президента з програмного забезпечення компанії AMD.
«Game Developer Conference насамперед націлена на підтримку і навчання спільноти професійних розробників, щоб геймери змогли насолодитися новими, неймовірними відчуттями від ігрового процесу», - сказав Андрій Здравковіч, корпоративний віце-президент з програмного забезпечення компанії AMD. - «На цій конференції компанія AMD концентрується на розвитку відкритих стандартизованих ігр та надання розробникам всіх інструментів, необхідних для реалізації їх ідей. Ринок ігрових рішень для консолей і ПК стрімко розвивається. Компанія AMD готова надавати всіляку підтримку розробникам і відкривати для них нові неймовірні можливості ».