Новини

AMD відкрила код для розробників ігор

На конференції Game Developers Conference 2019 компанія AMD оголосила про випуск кількох оновлень інструментів для розробки програмного забезпечення Radeon, які дозволять значно прискорити процес розробки ігор.

У GPUOpen тепер доступні інструменти AMD для розробки ПЗ, засновані на відкритих стандартах і дозволяють підвищити продуктивність ігор. Серед них:

∙ Radeon GPU Profiler (RGP) 1.5 - компанія AMD додала три нові утиліти в свій низькорівневий інструмент оптимізацій для DirectX 12, Vulkan і OpenCL, в тому числі: Instruction Timing, що дозволить розробникам бачити тривалість виконання команди; Shader ISA, що дозволяє розробникам бачити, як шейдерний код проходить конвеєр; та User Market Display, щоб розробники краще розуміли над чим працює GPU.

∙ Radeon GPU Analyzer (RGA) 2.1 - оновлення офлайн компілятора AMD та інструменту аналізу продуктивності шейдерів, які включають в себе новий графічний інтерфейс для аналізу Vulkan і OpenCLта можливість використовувати компілятор шейдерів безпосередньо з встановленого драйвера Radeon Software, а не з того, який вже в комплекті.

 Microsoft PIX AMD-specific GPU Data Support - головний інструмент Microsoft для налагодження і аналізу ігрової продуктивності DirectX 12 на Windows 10. Завдяки доступу до лічильника частоти відеокарт AMD розробники, які в першу чергу використовують PIX для налагодження і аналізу продуктивності DX12, зможуть оптимізувати свої ігри для графіки Radeon.

∙ OCAT (Open Capture and Analytics Tool) 1.4 - оновлення для інструментів захоплення і аналізу продуктивності AMD з відкритим кодом включають в себе: індикатор звуку під час захоплення і налагодження накладення в грі, графік часу зміни кадрів і відображення API.

∙ AMD TrueAudio Next (TAN) - технологія обробки звуку для графічних процесорів AMD, завдяки якій звучання стає реалістичним і тривимірним, тепер підтримується в останній версії Steam Audio Beta 17, що вийшла в лютому.

∙ AMD Radeon FreeSync 2 HDR samples - компанія AMD надасть доступ до кодів, що допоможе розробникам оптимізувати свої ігри для Radeon FreeSync 2 HDR.

Ви можете дізнатися більше в блозі AMD і на сайті GPUOpen. Додаткова інформація також доступна в презентації за посиланням.

Нижче представлена ​​цитата Андрія Здравковіча, корпоративного віце-президента з програмного забезпечення компанії AMD.

«Game Developer Conference насамперед націлена на підтримку і навчання спільноти професійних розробників, щоб геймери змогли насолодитися новими, неймовірними відчуттями від ігрового процесу», - сказав Андрій Здравковіч, корпоративний віце-президент з програмного забезпечення компанії AMD. - «На цій конференції компанія AMD концентрується на розвитку відкритих стандартизованих ігр та надання розробникам всіх інструментів, необхідних для реалізації їх ідей. Ринок ігрових рішень для консолей і ПК стрімко розвивається. Компанія AMD готова надавати всіляку підтримку розробникам і відкривати для них нові неймовірні можливості ».

Search