Новини

Продовжити термін зберігання, зробити переадресацію, дізнатися місцезнаходження. Представлено новий сервіс для керування посилками від Нової пошти

Відтепер клієнти можуть самостійно через сайт Нової пошти керувати своєю доставкою: продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, сплатити за послуги або дізнатися місцезнаходження посилки, – і все це без звернень до контакт-центру.

Щойно посилка зафіксована до відправлення, клієнти отримують повідомлення у Viber або sms із посиланням на сервіс для керування доставкою. Він адаптований до користування з різних гаджетів: як зі смартфона, так і з комп’ютера. 

«Щомісяця 4 млн клієнтів відслідковують свої посилки на сайті Нової пошти. Раніше можна було лише дізнатися статус відправлення та оплатити його, а для здійснення інших операцій потрібно було звертатися до контакт-центру, у відділення або до мобільного додатку. Новий інструмент дозволяє самостійно управляти своїми відправленнями та дуже економить час», - коментує Олександр Бульба, СЕО Нової пошти.

Які нові функції доступні клієнтам?

·       Продовження терміну зберігання у разі автоповернення. Відтепер можна самостійно та безкоштовно продовжити термін зберігання ще на 3 дні для товарів із інтернет-магазинів, у яких налаштовано автоповернення відправлення через 3-5 днів. 

·       Переадресація відправлення. Клієнти можуть самостійно переадресувати через сайт у будь-яке інше відділення, на адресу або у поштомат. Раніше така функція була доступна лише у мобільному додатку або через контакт-центр.

·       Перенесення доставки. Дату та час доставки за адресою можна самостійно перенести онлайн на більш зручні.

·       Повернення відправнику. Ця функція є лише у відправника, щоб відкликати відправку та повернути собі посилку. 

·       Відмова від посилки. Більше не потрібно йти до відділення, щоб відмовитися від посилки. Тепер отримувач відправлення може зробити відмову безпосередньо на сайті.

·       Детальний рух посилки. Клієнти можуть побачити всю історію пересування посилки: коли виїхала з відділення відправника, де перебуває наразі та дату прибуття.

·       Можливість прокласти маршрут до конкретного відділення. Клієнт може прокласти маршрут на карті та одразу побачити графік роботи потрібного йому відділення.

·       Деталізований рахунок оплати. Клієнт може не лише оплатити своє відправлення онлайн, але й побачити з чого складається рахунок – доставка, вартість самого відправлення, грошовий переказ тощо.

Читайте також: Доставка посилки в почтомат. Як це працює? (ВІДЕО)

Здійснювати будь-які дії з відправленням може лише відправник або отримувач посилки, вказані в експрес-накладній. Для цього їм потрібно проходити двохфакторну аутентифікацію. 

Як це працює

1.    Клієнт отримує повідомлення у Viber або смс з посиланням на сервіс керування посилкою. Далі потрібно перейти за посиланням. Номер експрес-накладної вже буде введено у пошуковий рядок - необхідно просто натиснути «Пошук». 

2.    Щоб скористатися додатковими послугами, потрібно натиснути у верхньому кутку справа «Меню» та обрати потрібну послугу.

3.    Важливо! Щоб оплатити посилку, клієнт повинен ввести мобільний номер телефону, який співпадає з номером відправника або отримувача посилки. Інакше система не дозволить виконати цю функцію.

В майбутньому Нова пошта планує додавати нові функції для управління посилками через сайт.

Нагадаємо, Нова пошта постійно вдосконалює свій сервіс, пропонуючи клієнтам зручні діджитал-інструменти для отримання послуг компанії. Окрім нового функціоналу на сайті, клієнти можуть це робити також через мобільний додаток та бізнес-кабінет.

 

Джерело: Нова пошта

Search