Ofcom виявив, що Channel 4 не виповнив свою квоту субтитрів на Freesat у 2021 році через інцидент у його центрі мовлення, через який було вимкнено низку каналів.
Послуги субтитрування, підписання та аудіоопису були припинені у вересні минулого року після того, як на Red Bee Media спрацювала система пожежогасіння. Red Bee Media - компанія, що є відповідальною за плейаут багатьох громадських мовників Великобританії та їх цифрових каналів.
Збій викликав гучну ударну хвилю, яка пошкодила багато серверів, які не підлягали ремонту, і вимагали активації процедур аварійного відновлення.
Розслідування регулятора виявило, що аудиторія Freesat, яка покладається на субтитри, не могла отримати повний доступ до програм Channel 4 протягом майже двох місяців.
Послуги доступу на платформі безкоштовного доступу до ефіру були на окремій системі від тієї, що використовувалася іншими платформами, такими як Freeview і Sky.
Тривале відключення означало, що Channel 4 не виповнив свою річну квоту на субтитри 90% програм на Freesat – досягнувши лише 85,41% – у порушення умов ліцензії.
Ofcom також виявив, що Channel 4 порушив ще одну умову своєї ліцензії, не змігши ефективно повідомити аудиторію про доступність послуг доступу протягом тижнів після інциденту.
У ньому говориться, що всім телерадіокомпаніям необхідно вдосконалити та перевірити свої плани відновлення після катастрофи. Перегляд його технічних кодів буде зроблено пізніше цього року.
У заяві телекомпанії йдеться: «Channel 4 дуже розчарований рішенням Ofcom і уважно перегляне свої висновки. Ми хотіли б ще раз принести вибачення нашим слухачам за порушення роботи наших служб доступу після катастрофічного інциденту у вересні минулого року, і з тих пір ми впровадили низку нових систем і процесів, щоб уникнути серйозних інцидентів у майбутньому».