ТВ

Суспільне Мовлення оновлює дизайн-систему брендів

Суспільне мовлення, починаючи з 23 травня, оновлює дизайн-систему своїх активів. Відповідне рішення було прийнято правлінням Суспільного, а 19 травня Національною радою України з питань телебачення та радіомовлення були внесені зміни до ліцензій речника. Оновлення відбудеться у телевізійних, радіоефірах та на діджитал-платформах.

Мета оновленої дизайн-системи — об'єднати всі майданчики Суспільного в єдину екосистему. Ця система, по-перше, повинна бути зрозумілою та чіткою для навігації на ТБ, радіо, на цифрових платформах, у соцмережах; а також демонструвати приналежність шкірного активу до Суспільного Мовлення.

«Минулого року у нас стартував проект, що мав на меті привести дизайн усіх активів Суспільного Мовлення до єдиної системи, яка б працювала на всіх платформах, у всіх проявах. Після 24 лютого, з настанням воєнного стану, зручність і зрозумілість у повідомленнях Суспільного Мовлення стали особливо важливими. Аудиторія різних платформ Суспільного швидко зростає. Для нас це знак довіри. Ми хочемо, щоб наші глядачі, слухачі, читачі могли отримати якісний контент, перевірену інформацію в будь-якій зручній формі», — розповів член правління Суспільного Мовлення, відповідальний за маркетинг, Андрій Таранов.

Проект імплементувала ВВС Media Action за фінансування Міністерства закордонних справ та у справах співдружності Сполученого Королівства в рамках програми «Підтримка незалежних медіа в країнах Східного партнерства»*.

Ключовим елементом оновленої графіки стала призма, що продовжує вже знайомий елемент стилю Суспільного у діджиталі — півколо.

За задумом дизайнерів, призма якнайкраще відображає переваги, які має Суспільне Мовлення — це прозорість, баланс, різноманіття контенту та платформ для його поширення.

Сьогодні розпочинається поступове оновлення представлення Суспільного, що зачепить всі платформи та прояви бренду.

Під єдиною парасолею об'єднані платформи культурного спрямування: телеканал UA: КУЛЬТУРА став Суспільною Культурою, та отримав спільну кольорову айдентику із Радіо Культура та платформою Суспільної Культури у діджитал.

Відбудеться уніфікація лінійних телеканалів: Перший канал Суспільного мовлення та регіональні філії об'єднані єдиним блакитним кольором з материнським брендом.

Регіональні телеканали також отримали ідентифікацію за принципом: Суспільне і назва обласного центру. UA: ВІННИЦЯ стала Суспільне Вінниця, а UA: ПОДІЛЛЯ — Суспільне Хмельницький, UA: БУКОВИНА — Суспільне Чернівці, UA: ВОЛИНЬ — Суспільне Луцьк, UA: КАРПАТІ — Суспільне Івано-Франківськ, UA: ЗАКАРПАТТЯ — Суспільне Ужгород.
Суспільне Мовлення — найбільш незалежне медіа в Україні, до якого входять загальнонаціональні телеканали Перший та Суспільне Культура та канали Суспільного радіо (Українське Радіо, Радіо Промінь, Радіо Культура), а також 24 регіональні телерадіокомпанії. Читайте Суспільне Новини на сайті suspilne.media, а також підписуйтесь у Telegram, Facebook, Youtube, Instagram, Viber, Twitter.

* Програма «Підтримка незалежних медіа у країнах Восточного партнерства» Міністерства закордонних справ та у справах співдружності Сполученого Королівства, яку імплементують «BBC Media Action» та Thomson Reuters Foundation, підтримує обраних медіапартнерів у країнах Восточного партнерства, метою яких є розвиток громадської журналістики. Програма підтримує втілення їх організаційних стратегій, формування потенціалу працівників медіа та покращення виробництва контенту на різних мовах для різноманітних платформ, а також допомагає їм досягти фінансової стабільності. Мета програми — забезпечити, щоб ці медіакомпанії максимально розширили свій вплив і незалежна якісна журналістика охопила якомога більшу аудиторію.

Джерело: Суспільне Мовлення

Новое на сайте

Search