Новини

lifecell з Нацбанком реалізували віддалену ідентифікацію через Систему BankID НБУ

Відтепер абоненти передплаченого зв’язку lifecell, які є клієнтами одного з понад 30 банків, підключених до Системи BankID Національного банку України, можуть реєструвати свої номери або переходити на контрактну форму обслуговування в режимі онлайн, без відвідування магазинів оператора. Така можливість наразі доступна лише для абонентів lifecell. Про це йдеться в пресрелізі компанії.

Для того, щоб швидко та безпечно зареєструвати власний мобільний номер або перейти на контрактну форму обслуговування, абонентам передплаченого зв’язку lifecell більше не потрібно відвідувати магазини lifecell і показувати документи, що посвідчують особу. Ці послуги тепер доступні онлайн для клієнтів тих банків, які підключені до Системи BankID НБУ, а це понад 30 банків, зокрема майже всі великі банки України: АТ КБ «ПриватБанк», АТ «Ощадбанк», АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ», АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (МоноБанк), АТ «АЛЬФА-БАНК», АТ «ПРАВЕКС БАНК», АТ «ПУМБ», АТ «КРЕДОБАНК», ПАТ «БАНК ВОСТОК», АТ «Ідея Банк», АТ «А-БАНК», АТ «ОТП БАНК», ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК», АТ «ТАСКОМБАНК», АТ «УКРСИББАНК». Їхній перелік постійно розширюється, онлайн-ідентифікація через Систему BankID НБУ доступна для майже 98% користувачів платіжних карток на українському ринку. При цьому не має значення, який саме номер телефону клієнт указав як контактний для банку (це може бути номер lifecell або іншого телеком-оператора).

«lifecell активно впроваджує цифрові технології для зручного користування будь-якими сервісами та послугами. Ми вдячні нашим партнерам із державного сектора, які розвивають цифрову екосистему України та допомагають спростити абонентам доступ до державних і приватних сервісів, забезпечуючи водночас їхню безпеку. Реєстрація мобільного номера або перехід на контрактну форму обслуговування є на сьогодні найдієвішим захистом SIM-карти абонента від шахрайства. Сподіваємося, підвищення комфортності даних послуг сприятиме тому, що зросте й кількість українців, які ними користуватимуться», — зазначив Дмитро Дзябура, директор з продажів та відносин з клієнтами lifecell.

«Ми наполегливо працюємо для того, щоб активно розвивати Систему BankID НБУ та робити її корисною для кожного громадянина та українського бізнесу. Наша увага зосереджена на підключенні нових учасників, що дасть змогу ще більше розширити перелік дистанційних послуг, доступних населенню. Раді вітати у Системі BankID НБУ першого мобільного оператора – lifecell. Розраховуємо, що незабаром і інші телеком-оператори оцінять переваги Системи BankID НБУ», – зазначила Ольга Васильєва, заступник директора департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ.

Щоб скористатися новою можливістю, необхідно зробити прості кроки:

  1. Зайти до особистого кабінету «Мій lifecell»    https://my.lifecell.ua/
  2. Перейти до меню «Персональні дані».
  3. Вибрати розділ «Реєстрація» (реєстрація мобільного номера, що обслуговується на умовах передплати, на особу власника номера) або розділ «Перехід на контракт» (перехід номера, що обслуговується на умовах передплати, на індивідуальну контрактну форму обслуговування).
  4. Вибрати пункт «Фізична особа».
  5. Клікнути на BankID.
  6. Ознайомитися з умовами надання послуги BankID; підтвердити, що абонент погоджується з цими умовами, і надати згоду на обробку персональних даних абонента ТОВ «лайфселл» (згідно з Рішенням НКРЗІ №607 від 28.11.2017), поставивши відповідні галочки:
  7. Вибрати за бажанням один із пунктів: BankID НБУ або BankID ПриватБанк.
  8. У разі обрання BankID НБУ, на екрані з’явиться перелік банків із їхніми логотипами. Треба вибрати з цього списку банк, клієнтом якого є абонент.
  9. Авторизуватися в онлайн-банкінгу вказаного банку та надати згоду на передачу персональних даних до ТОВ «Лайфселл».
  10. На екрані з’являться дані, які будуть відправлені до lifecell. Необхідно їх перевірити та підтвердити коректність.
  11. На екрані з’являється «Заява на реєстрацію номеру згідно з Рішенням НКРЗІ №607 від 28.11.2017» або «Заява на перехід на контрактну форму обслуговування» залежно від того, який пункт було обрано спочатку.
  12. Далі необхідно підтвердити реєстрацію / перехід на контрактну форму обслуговування.

 lifecell заохочує абонентів «юридично закріплювати» мобільні номери за своєю особою, адже реєстрація є найдієвішим методом для захисту SIM-карти від шахрайства. Саме тому всі номери, що обслуговуються на умовах передплати, після реєстрації отримують по 50 бонусів на бонусний рахунок, а також можливість підключення низки популярних тарифних планів за спеціальними цінами.

Search