Новини

Xiaomi вперше стала №2 на світовому ринку смартфонів – звіт

Canalys, провідна глобальна компанія з досліджень ринку, представила звіт та аналітику щодо поставок смартфонів на глобальному ринку за 2 квартал 2021 року. За даними дослідників, компанія Xiaomi обійшла Apple і стала постачальником смартфонів №2 у світі з долею ринку 17% та річним ростом поставок у 83%, як порівняти з 2 кварталом 2020 року. 

У листі до співробітників Лей Цзюнь (Lei Jun), засновник, голова та генеральний директор Xiaomi, зазначив, що друга позиція компанії на світовому ринку є ключовою віхою в історії Xiaomi. Після п’яти років самовдосконалення у надзвичайно складних умовах, можливості продуктів Xiaomi значно розширились – вони відкрили шлях до преміум-сегменту та збільшили долю компанії на ринку. Xiaomi буде постійно посилювати свій головний потенціал та закріплювати свою позицію другого найбільшого бренду смартфонів. 

У 1 кварталі 2021 року Apple посіла друге місце з 15% світової долі ринку смартфонів, далі за нею розташувалася Xiaomi з 14%. У цей період світові поставки смартфонів Xiaomi становили 49,4 мільйона одиниць, що на 69,1% більше у річному обчисленні. 

З моменту випуску першої преміальної флагманської серії Mi 10 компанія Xiaomi постійно впроваджує інновації та вдосконалює якість зображення, дисплей, зарядку, виробництво тощо. Xiaomi фокусується на преміум-ринку, впроваджуючи найсучасніші технології для споживачів, та задає напрям у формуванні галузі.

Xiaomi була першою, хто вивів на ринок численні провідні технології. У технології камер компанія представила 108-мегапіксельну камеру, датчик камери GN2 та інноваційну технологію рідкого об'єктиву. Серед дисплеїв – це новаторські технологічні дослідження третього покоління піддисплейних камер. Xiaomi також є лідером у технології зарядки батареї, компанія першою представила 200 Вт дротову зарядку та 120 Вт бездротову зарядку. До того ж, вона першою представила літій-іонні акумулятори на основі графену та кремній-кисневі батареї другого покоління. Xiaomi також є лідером у використанні кераміки у виробництві мобільних телефонів. 

До того ж, було розпочато роботу першої фази розумної фабрики Xiaomi. Її виробничі лінії автоматизовані та можуть випускати мільйон висококласних  смартфонів на рік. Водночас це величезна лабораторія, що дає змогу Xiaomi досліджувати нові матеріали та технології, а також тестувати передові виробничі процеси.

Інновації є частиною культури Xiaomi, і компанія вкладає значні кошти у дослідження, розробку та залучення найкращих талантів. Xiaomi інвестувала майже 20 мільярдів юанів у науково-дослідні роботи у 2020 році, а у цьому році очікується, що обсяг цих інвестицій зросте на 30-40%. На початку 2021 року Xiaomi оголосила про найбільший у своїй історії набір інженерів: 5000 інженерів за один рік, що складатиме 20% від загальної кількості працівників. Тим часом Xiaomi розпочала численні ініціативи заохочення талантів, як-от проєкт з грантовим фондом у розмірі 1 млн доларів США для нагородження талантів у галузі технологій, програми заохочення молодих інженерів тощо.  Лише у липні приблизно 700 молодих інженерів Xiaomi отримали 16 мільйонів акцій відповідно до плану мотивації.

Глобальна експансія Xiaomi, разом з використанням нових роздрібних каналів, стали важливою рушійною силою на шляху до позиції другого найбільшого виробника смартфонів у світі. Згідно з останніми глобальними даними про ринок смартфонів Canalys, Xiaomi швидко розвивається на закордонних ринках, досягнувши понад 300% річного зростання на ринку Латинської Америки, більш ніж 150% річного зростання в Африці та понад 50% річного зростання в Західній Європі. Згідно зі звітом Xiaomi про результати I кварталу 2021 року, її смартфони представлені на понад 100 ринках по всьому світу, компанія посідає перше місце за долею ринку смартфонів на 12 ринках та 2 місце в Європі. Компанія також є №1 в Індії упродовж багатьох років.

 

Джерело: Xiaomi

Search