Новости

140 тис. постійних гостей повернулися до «Сільпо» у квітні

140 тисяч постійних гостей «Сільпо» повернулися до покупок у своїй улюбленій мережі супермаркетів за результатами квітня. Про це свідчать аналітичні дані цифрової програми лояльності «Власний Рахунок», яка діє у мережі «Сільпо». Наприкінці квітня загальна кількість активних учасників програми складала 1 632 217 гостей.

Приємним для нас фактом є те, що у квітні до активних візитів у «Сільпо» повернулися майже 140 тис. гостей. Тобто, кожен сьомий з тих, хто евакуювався і не міг відвідувати «Сільпо» з 24 лютого, почав щотижня купувати у своєму супермаркеті.

Крім того, відбулася міграція гостей «Сільпо» всередині країни. Найбільша, зрозуміло, — на захід України. До війни частка постійних гостей «Сільпо» на заході становила 19%, тоді як зараз зросла до 28%. Частина гостей зі сходу України мігрувала у центр.Тож, як і до війни найбільша кількість гостей «Сільпо» продовжує залишатися у центрі та півночі нашої країни — 40% від усіх.

Крім того, «Сільпо» продовжує нараховувати і виплачувати бонуси своїм постійним гостям-учасникам «Власного Рахунку»: з 24 лютого 2022 року нарахувала бонусів на загальну суму  90 474 094 гривень. Нещодавно, у «Сільпо» вирішили, що всі бали, нараховані з дня повномасштабного вторгнення, будуть надалі називатися «Балами Перемоги». Загалом, з 24 лютого по 1 травня Гості накопичили балів перемоги на майже 38,5 млн грн.

Також гості долучаються до благодійних ініціатив та збору коштів у додатку «Сільпо» і переказують бонуси і бали перемоги на благодійність:

2 092 897 грн до фонду підтримки ЗСУ «Повернись живим»

76 879 грн для допомоги тваринам гуманістичному руху UAnimals

28 010 грн допомоги лікарням до фонду «Твоя Опора»

25 317 грн допомоги онкохворим дітям до фонду «Таблеточки»

20 140 грн для підтримки дітей у скруті до фонду «Клуб Добродіїв».

Все буде Україна!

Новое на сайте

Search