Телеканал «1+1» на закритому преспоказі презентував серіал «Моя улюблена Страшко». На заході, окрім журналістів і блогерів, були присутні творці проєкту й актори, які так само вперше разом з усіма побачили 1-шу серію культової історії.
«Моя улюблена Страшко» - українська адаптація відомої на весь світ колумбійської історії Ugly Betty. Цей формат став справжнім хітом: був включений у Книгу рекордів Гіннесса 2010 року як найуспішніша теленовела в історії, яка транслювалася в 180 країнах, дублювалася 25 мовами і була адаптована в більш ніж 20 країнах світу. За словами продюсерів, адаптація стала для телеканалу «1+1» цікавим викликом, адже хітовий формат необхідно було вписати у сучасні реалії українців із усіма викликами та випробуваннями сьогодення. Виробництвом проєкту займається кінокомпанія «Кінороб» на замовлення телеканалу «1+1».
Автори також наголошують на соціальній складовій проєкту. Для цього була запущена сторінка головної героїні серіалу ya_ne_strashko. Тут Настя Глушко ділиться власними історіями, переживаннями та особистими проблемами, близькими кожному. Юристи та психологи громадської організації «Ла Страда» дають поради, як протидіяти психологічному насиллю. Акаунт став потужною платформою для користувачів, які у коментарях розповідають про випадки булінгу.
Ще канал запустив флешмоб #КрасиваСерцем, який допомагає людям, що стикаються із психологічним тиском, відчути підтримку зірок та підписників, котрі також пережили подібне. До флешмобу приєдналися Стася Ровінська, Даша Астаф’єва, MELOVIN, Олександра Заріцька, Єгор Гордєєв, Руслана Писанка, Неля Шовкопляс, Андре Тан та інші. Серії відвертих роликів продовжують виходити на YouTube телеканалу «1+1».
Головна продюсерка серіалу Олена Єремєєва відповіла на питання «Бродкаста».
- Коли виникла ідея адаптації цього проєкту?
На Каннському кіноринку щороку відбувається зріз нових серіальних прем’єр. І саме завдяки йому ми побачили, що інші країни знов звертаються до такого формату. Нам стало цікаво, чому і як вони зробили цю адаптацію. Нещодавно вийшла нова американська версія “Бетті в Нью-Йорку”, а польські колеги створили цілих два сезони і в другому написали продовження історії - тобто що відбувається з головними героями після подій першого сезону.
Тож ми подумали: а чи дійсно суспільство змінилось з того часу, чи дійсно воно таке толерантне, як декларується, чи й досі нас усіх сприймають за зовнішнім виглядом. До цього ж, у сучасному світі додались ще й хейт у соціальних мережах та стереотипи, нав’язані ними. Тож, ідея створити сучасну українську адаптацію довго всіх не відпускала, були роздуми: а якою може бути наша Ugly Betty, який її всесвіт? Так народився серіал «Моя улюблена Страшко».
- Які саме зміни було внесено?
Ми дуже багато думали над світом, в якому живе наша героїня Настя Глушко. Так, в оригіналі був модний будинок, ми змінили його на виробництво декоративної косметики. Нашу героїню, на відміну від ранніх адаптацій, не можна назвати негарною, вона – особистість. У неї скоріш є проблеми із самооцінкою та вірою в себе.
Актори серіалу «Моя улюблена Страшко» (зліва направо) Артур Логай, Олександр Соколов, Ірина Поплавська, Тетяна Малкова, Сергій Кіяшко та Дар’я Баріхашвілі
- Не було бажання змінити наприклад на IT компанію?
Насправді ми думали, але тоді цей контраст був би не таким. Треба було залишити той акцент, що героїня приходить у компанію, де почувається не в своїй тарілці. З IT цей контраст зникав, і на телебаченні, можливо, не так би гарно спрацювало.
Давно дивимося на формати про IT, але поки з креативними командами не знайшли, як це показати масовому глядачу. Це своя специфіка, вона прекрасна, і ми активні в цьому напрямку.
- Це доволі довга історія. В чому складнощі таких зйомок?
По-перше, важко тримати ритм. Це вертикально-горизонтальна історія. І вертикальні кейси відбуваються протягом серії (історія серії). Саме їх з нуля придумували наші сценаристи. Ми робили їх щільнішими, з більшим числом комедійних ситуацій - так, щоб вони працювали саме в цій б’юті-індустрії, про яку ми знали ну дуууже мало, коли починали. Але ми глибоко занурились у неї, залучили б’юті-консультантів, б’юті-блогерів, виробників косметики. Ми зробили максимум, щоб наш всесвіт запрацював.
Звісно, ми наповнювали сюжет багатьма сучасними елементами. Тобто Настя в нас на початку працює кур’єром, що зараз досить поширена робота для студентів. І саме через неї, через випадковість дівчина знайомиться з коучем – ще одна професія, якої не було 10-20 років тому. Таким чином Настя включається в цю гру, не розуміючи при тому, що це гра, адже дівчинка щира і відверта, але саме завдяки цьому вона і змінюється.
Ірина Поплавська, Олександр Соколов, Олена Єремєєва, Дар’я Баріхашвілі, Сергій Кіяшко
- Назвіть 3 причини, чому глядач має подивитись серіал.
По-перше, це як свято, яке ввечері собі можна дозволити. Так би мовити, розслабитись після важкого робочого дня.
По-друге, це також можливість обговорити серію з кимось наступного дня.
І по-третє, це можливість пропрацювати в собі свої внутрішні питання, згадати, як ви починали свій шлях. З якими викликами стикались. Осмислити ще раз своє ставлення до проявів індивідуальності інших людей, зрозуміти, наскільки ми толерантні та над якими аспектами нам ще треба попрацювати.
- До речі, про виклики. На якому етапі було вирішено підключити «Ла Страду»?
Коли ми вирішили створити сторінку нашої героїні, то розуміли, що вона стане підтримкою для людей, які стикаються зараз із булінгом, мобінгом. Тому було вирішено запропонувати психологам, юристам громадської організації «Ла Страда» давати професійні коментарі на болючі теми, щоб люди могли знайти відповіді на свої питання. Психологи «Ла Страда» кажуть, що вже зараз до них в особисті повідомлення звертаються наші підписники за порадою та підтримкою.
До речі, це перший проєкт у моїй практиці, який за три місяці до прем’єри набув величезного розголосу в соцмережах. І я вважаю, що це величезний плюс, і ми недарма взялися за цю історію.
Акторка Ірина Поплавська (Настя Глушко)
- Так чи інакше, серіал порівнюватимуть з іншою версією, яку подивились хто в дитинстві, хто в юності...
У цьому нема нічого поганого. В нас інший продукт, він інакший: Зовсім інша героїня, ми маємо меседжі(!), це зібрана по-іншому історія, й основна запускаюча колізія – комедійна. Тож хай порівнюють. Ми всіх запрошуємо до перегляду і чекаємо на відгуки!
Перші 2 серії глядачі мали змогу побачити вчора, 30 вересня, о 20:45 в ефірі 1+1.
Фото: пресслужба "1+1"