ТВ

ТК "Дача" та Epoque розширять портфоліо 1+1 media

З 1 січня 2022 року група 1+1 media розпочне дистрибуцію двох українських телеканалів ДАЧА та EPOQUE, які належать FILM.UA Group. Пізнавальна й розважальна тематика ДАЧА та EPOQUE розширить дистрибуційне портфоліо 1+1 media.

Телеканал ДАЧА розпочав мовлення у жовтні 2015 року. Канал транслює програми про дизайн, інтер’єр, садівництво, будівництво, заміське життя та надає слушні поради, які роблять наше життя комфортнішим. З листопада 2015 року телеканал мовить у HD-якості. Серед найбільш популярного контенту телеканалу – проєкти «Заміське життя», «Секрети ремонту», «уДачний бізнес», «Солодка дача» тощо. В ефірі телеканалу транслюється виключно контент власного виробництва з постійним актуальним тематичним оновленням програм для глядачів в залежності від пори року.

Телеканал документальної тематики EPOQUE з’явився в ефірі у квітні 2016 року та одночасно розпочав мовлення у високій чіткості (HD). У портфоліо телеканалу є документальні програми та фільми про видатних осіб, винаходи та відкриття. Серед проєктів каналу EPOQUE - «Таємниці XX століття», «Військова справа. Топ-10», «Великі досягнення людства», «Великі мрійники» і «Проект. Вторгнення» виробництва FILM.UA Group та інші. У цьому сезоні канал запланував понад 200 годин прем’єрного документального контенту, більшість якого виробництва світових продакшн-студій.

Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media, коментує: «Група 1+1 media має у своєму дистрибуційному портфоліо найбільше пропозицій з розважальним та пізнавальним контентом, адже це те, що завжди приваблює глядачів. Пишаємося, що з кожним роком кількість каналів з подібним наповненням збільшується. Це точно драйвить ринок та підвищує попит на локальний контент».

«Ми у FILM.UA Group сповідуємо партнерство у всьому, і розширення співпраці з 1+1 media не обмежується лише дистрибуцією пакету наших і партнерських телеканалів, а є свідченням поглиблення відносин. Наші компанії вже успішно співпрацюють у виробництві повнометражних фільмів та серіалів на кшталт популярного нині проєкту «Моя улюблена Страшко», серії фільмів «Скаженого весілля» або продовження цієї франшизи у форматі серіалу «Скажені сусіди» ексклюзивно для ОТТ-сервісу Київстар ТБ», — додає Наріман Гусейнов, директор з мовлення, дистрибуції та розвитку телеканалів FILM.UA Group.

Станом на жовтень 2021 року дистрибуційне портфоліо групи 1+1 media включає 28 телеканалів, 6 з яких є власними та 22 – партнерськими, а також стрімінговий ОТТ-сервіс Paramount+

Новое на сайте

Search