Новости

Добудова Дарницького мосту: тільки коригування проєкту складатиме майже 1,5 року

Держава нарешті таки вирішила взятися за добудову Дарницького мосту. Важливий для Києва об’єкт стоїть з 2004 року недобудованим і не введеним в експлуатацію. А ним щодня їздять авто, тисячі людей. Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

«Міст, який знаходиться на балансі «Укрзалізниці», відомство за кілька років так і не змогло чи не захотіло передати на баланс міста, щоб Київ його добудував», – зазначив заступник голови КМДА.

Олександр Густєлєв нагадав, що цей великий об’єкт має бути завершений разом з добудовою Дарницького шосе, розв’язки з Дніпровською набережною та Харківським шосе, реконструкцією просп. Григоренка (на ділянці від Дарницького шосе до вул. Здолбунівської).

Заступник голови КМДА підкреслив, що столиця з 2016 року неодноразово зверталась передати міст з балансу «Укрзалізниці» на баланс міста. І дати таким чином Києву можливість його добудувати. Тільки в 2020 році між Міністерством інфраструктури, «Укрзалізницею», Регіональною філією «Південно-Західної залізниці» та КМДА був підписаний меморандум щодо передачі складових об’єкту незавершеного будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу територіальній громаді Києва. Наміри, які держава так і не реалізувала.

Міська влада, звичайно, підтримуватиме реалізацію проєкту в межах своїх повноважень. Це стосується питань виділення землі, надання містобудівних умов та обмежень для коригування проєкту, консультаційного та експертного супроводження.

«Що стосується заявлених темпів добудови – до кінця цього року – то, насамперед, важлива якість виконання робіт. Адже йдеться про надійність об’єкту і безпеку людей», – наголосив Олександр Густєлєв.

Він зазначив, що озвучені терміни завершення робіт викликають питання, адже проєкт 2004 року потребує коригування. І тільки ця процедура (тобто, терміни до початку безпосереднього будівництва), згідно з нормативними документами, складатиме майже 1,5 року. Наприклад, тільки коригування проєктно-кошторисної документації триває до 6 місяців, державна експертиза проєкту – ще 2 місяці. Проведення тендерних процедур для визначення підрядника будівельних робіт – теж 2 місяці. Тому завершення виконання робіт до кінця року із дотриманням всіх норм та правил виглядає примарним.

«Щодо Подільсько-Воскресенського мостового переходу ще раз підкреслю позицію міста. Передача мосту, будівництво якого вже на фінальній стадії, на баланс «Укравтодору», призведе до значного відтермінування завершення робіт. Знову ж таки, через всі процедури, передбачені законом. А міст увесь цей час стоятиме недобудованим», – наголосив заступник голови КМДА.

«Виглядає так, що сьогодні намагаються заморозити в нинішньому стані важливі для міста та киян об’єкти – якісь в недобудованому, інші – в напівзруйнованому. Бо місто неодноразово з 2017 року зверталося передати до комунальної власності Гостинний двір, Будинок Сікорського, Палац спорту, Національний цирк, щоб відремонтувати ці об’єкти. Але за 4 роки жодних кроків з боку державних органів так і не було зроблено. А будівлі тим часом продовжують занепадати чи руйнуватися», – наголосив Олександр Густєлєв.

 

Джерело: КМДА
 

Новое на сайте

Search