ТВ

StarLightMedia за підсумками 9 місяців показала зростання

За підсумками 9 місяців 2021 року, StarLightMedia, що об’єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2, є лідером телеринку із часткою 25,9%1, що майже у півтора рази вище частки конкурентів (+45%). У ТОП-20 продуктів місяця – більше половини – вироблені StarLightMedia. ТОП-5 фільмів місяця складається зі стрічок ICTV і Нового каналу.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року, Група показує зростання частки на 2%. ICTV за підсумками 9 місяців залишається каналом №1 в країні із часткою 9,3%. Кращі продукти ICTV – «Дизель шоу», проєкт «На трьох», «Факти тижня», «Ранок у великому місті», «Надзвичайні новини». 9 вересня випуск програми «Ранок у великому місті» зібрав частку 14,7%, це рекорд 2021 року. «Факти» о 15:45 у вересні пройшли з часткою 10,8%, що є рекордним середньомісячним показником у 2021 році. «Дизель шоу» щоп’ятниці був попереду. Новий проєкт «Прихована небезпека» 20 вересня пройшов із часткою 10,1% з вражаючою внутрішньою динамікою – під час показу наростив 5,6 п.п. частки. У вересні стартував другий сезон серіалу «Участковий з ДВРЗ». Проєкт взяв частку 7,5%. За підсумками дев’яти місяців телеканал ICTV завоював цільову чоловічу аудиторію 30-50.

СТБ за підсумками дев’яти місяців 2021 року показав ріст відносно минулого року на 23%. Канал входить у ТОП-3 телеканалів країни. У вересні СТБ виріс відносно минулого року на 12%, і є першим у ТОП-6. Кращими продуктами СТБ є проєкт «Холостячка», «Як вийти заміж» і «Битва екстрасенсів». «Холостячка» та «Як вийти заміж» є лідерами своїх слотів із частками 14,1% та 14,4% відповідно. Перший проєкт «Битви екстрасенсів» зібрав 10,4% за аудиторією 18-54. Також гарні показники показав проєкт «Один за всіх (9,0%), «Мастершеф-11» (8,7%), «Таємниці ДНК» (8,5%), серіал «Сліпа» (8,5%), а також проєкт «Супермама» (8,8%). Прем’єрний серіал «Колір помсти» в перший тиждень показу зібрав 10,5%.

У вересні на Новому каналі стартували проєкти «Адська кухня», «Діти проти зірок», «Екси». Результат перших випусків дав відповідно частки 8,4%, 8,2%, 6,4% (аудиторія 18-54) і 11,7%, 9,3%, 10,6% за цільовою аудиторією 24-34. Проєкт «Екси» ставить рекорди за відкладеним дивленням: перший випуск протягом тижня після ефіру набрав додаткові 2,0 п.п., що є рекордом серед праймових проєктів Нового каналу в 2021 році. Крім того, перший епізод  «Ексів» зібрав більше 1 млн переглядів у YouTube. «Хто зверху?» в новому сезоні має позитивну епізодну динаміку. 23 вересня проєкт пройшов із часткою 12,5%, встановивши рекорд із січня 2021 року. Проєкт був кращою програмою дня, а також лідером слоту з відривом від конкурентів у 21%. У вересні кінопоказ вихідного дня зібрав частку 8,2%, що на 15% вище показників минулого місяця.

 

Новое на сайте

Search