В Україні стартував третій конкурс від Українського інституту в рамках proMOTION — програми системної підтримки міжнародної промоції українського кіно. За умовами програми 5 українських кінопроєктів отримають до 300 000 гривень на промоцію своєї стрічки за кордоном.
Вимоги до аплікантів:
- Наявність зареєстрованої в Україні продюсерської компанії.
- Наявність договору з автором кінопроєкту про передачу виключних майнових прав на фільм.
- Відсутність фінансових заборгованостей.
- Професійний досвід.
- Досвід міжнародної співпраці та наявність підтверджених партнерств буде перевагою.
- Діяльність та позиція апліканта не суперечить принципам і цінностям Українського інституту.
Подати конкурсну заявку на розгляд мають право юридичні особи всіх форм власності (продюсерські компанії) та фізичні особи-підприємці, зареєстровані в Україні, яким належать виключні майнові права на кінопроєкт та його використання у будь-якій формі та будь-яким способом на території, на якій передбачена промоція в рамках програми proMOTION.
Протягом поточного календарного року одна й та сама юридична особа/ фізична особа-підприємець може подати не більше двох заявок із різними кінопроєктами на мистецькі конкурси, які організовуються Українським інститутом.
Організатори уточнюють, що йдеться не про надання грантової підтримки, а про укладання договору про надання послуг, предметом якого є надання послуг, необхідних для втілення просування кінопроєкту за кордоном. Послуги з просування кінопроєктів, обраних за результатами конкурсу, можуть бути надані у період з 10 травня по 10 грудня 2022.
Кінцевий термін подачі: 23 березня 2022 року, 23:59.